رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
  • کد خبر : 6080
  • چاپ خبر : شهادت حضرت زهرا (س) آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری است

رییس شورای شهر شیراز بیان کرد ، از حضور حماسی و شور انگیز مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه فارس و شهر شیراز در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه امسال تقدیر و تشکر می نمایم.

به گزارش شورانیوز از شیراز ،  غلام مهدی حقدل در دویست و دومین جلسه علنی شورا شهر شیراز با بیان اینکه در ابتدا از حضور حماسی و  شور انگیز مردم انقلابی، ولایتمدار و  همیشه در صحنه فارس و شهر شیراز در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه امسال تقدیر و تشکر می نمایم. آفرین بر عزم راسخ و اراده بلند شما، بی شک این برگ زرین سند پر افتخار دیگری است از حماسه شور انگیز مردم غیور و شریف شهر شیراز ،استان فارس و ایران اسلامی. در این روز مشت های گره کرده امت هوشیار بر چهره برافروخته دشمنان اسلام کوبیده شد , تا غرور و سربلندی ایران و ایرانی را به ارمغان آورد.امسال نیز در ۲۲ بهمن ۱۳۹۵همچون سال های گذشته تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام (ره)و رهبری و شهدای ایران اسلامی نموده و افتخار دیگری در دفتر خاطرات زرین انقلاب به ثبت رساندید. آفرین بر غیرتتان که با حضور خود نمایشی وصف ناشدنی از قدرت عظیم ایران و ایرانی را به تصویر کشیدید.
وی همچنین افزود ، شنبه ۲۳بهمن ماه آغاز دهه فاطمیه و به روایتی شهادت حضرت زهرا (س) می باشد . حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها معیار فضایل و اسوه تمام نمای عصمت، عفاف، حیا و تمام خصایص انسانی می باشد. حضرت صدیقه طاهره با منش و رفتارش،  زنان را شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهن مان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بردارند شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است. ایام شهادت بی بی دو عالم، ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) را محضر حضرت ولی عصر(عج الله)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم ولایتمدارفارس و شیراز و بر تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.
دوشنبه ۲۵ بهمن ماه سالروز صدور حکم تاریخی “امام خمینی” مبنی بر ارتداد “سلمان رشدی”، نویسنده کتاب آیات شیطانی درسال ۱۳۶۷ می باشد. سلمان رشدی نویسنده مرتد هندی الاصلِ انگلیسی در رمان خود با نام آیات شیطانی، به اسلام، قرآن و پیامبر اکرم (ص) و بسیاری دیگر از مقدسات مسلمانان به روشی جاهلانه و نابخردانه اهانت کرده است. فتوای صریح امام خمینی علیه نویسنده این کتاب، باعث بیداری مردم جهان به ویژه مسلمانان شد و در واقع از تکرار چنین اهانت‏هایی به اسلام جلوگیری کرد. پس از صدور این فتوا، اکثریت علمای جهان اسلام و بسیاری از آزاداندیشان از آن حمایت کردند. این در حالی بود که دولت‏های غربی به بهانه دفاع از آزادی قلم به حمایت شدید تبلیغاتی و سیاسی از سلمان رشدی پرداختند. حضرت امام با صدور حکم شرعی ارتداد نویسنده کتاب آیات شیطانی، نیروی عظیم نیروهای مسلمان را آشکار ساخت و موجی توفنده از توده‏های میلیاردی مسلمانان در مصاف با کفر پدید آورد.
چهارشنبه۲۷ بهمن ماه آغاز عملیات‌ پیروزی ‌بخش والفجر ۵ می باشد. این عملیات با رمز مبارک «یا زهرا (س)» ، حد فاصل‌ شهرهای‌ مهران‌ و دهلران‌ به‌ اجرا درآمد و نیروهای‌ عمل‌کننده‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامی‌ طی دو مرحله‌ با هدف‌ آزادسازی‌ بلندی‌های‌ منطقه‌ چنگوله،‌ وارد عمل‌ شدند. یاد و خاطره شهیدان بزرگوار این عملیات را نیز گرامی می داریم.
جمعه ۲۹ بهمن ماه سالروز قیام مردم مسلمان تبریز به مناسبت چهلمین روز شهدای ۱۹ دی قم در سال۱۳۵۶ می باشد. مردم مسلمان تبریز به منظور بزرگداشت یاد شهدای ۱۹ دی ماه مردم قم، به دعوت آیت ‏اللَّه قاضی طباطبایی و دیگر علمای تبریز، در یکی از مساجد بزرگ شهر اجتماع کردند. اجتماع مردم بر اثر رفتار خشونت‏ بار مأموران رژیم شاه به شورشی عمومی در سراسر شهر تبدیل شد. . گستردگی قیام مردم تبریز به حدی بود که رژیم شاه به دروغ متوسل شده و مردم انقلابی تبریز را عوامل بیگانگان معرفی کردند. این قیام‏ها، سراسر ایران را در ماتم فرو برد و مردم به تبعیت از رهبری نهضت، عید را عزای عمومی اعلام نمودند و اجتماعات را به بزرگداشت شهدای قم و تبریز اختصاص دادند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار