رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
  • کد خبر : 6049
  • چاپ خبر : علی رغم رکود اقتصادی حاکم بر کشور،«هر هفته چند افتتاح» نشان از  آهنگ توسعه و رشد اصفهان دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی،ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علی رغم رکود حاکم بر کشور، شاهد پویایی و توسعه شهر اصفهان هستیم.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، اصغر آذربایجانی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهارکرد: برگزاری چهل و ششمین برنامه از سری برنامه های «هر هفته چند افتتاح» نشان از پویایی، نشاط و توسعه شهر است این در حالی است که رکود اقتصادی بر کشور حاکم است.
وی با اشاره به آهنگ توسعه و رشد شهر ، افزود: امروز شاهد افتتاح ۲ پروژه، کلنگ زنی یک خیابان و رونمایی از پروانه های تگ برگی nfc شهرسازی الکترونیک هستیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: احداث خیابان حدفاصل بلوار کشاورزی و تقاطع توحید بر اساس طرح تفصیلی شهر اصفهان که به تصویب کمیسیون ماده ۵ و شورایعالی شهرسازی رسیده است در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
آذربایجانی به احداث ورزشگاه شفق اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری طی سالهای اخیر  نگاه ویژه ای به توسعه مراکز ورزشی شهر داشته است.
وی عنوان کرد: در ابتدا آمایشی از وضعیت موجود شهر انجام شد تا سرانه ها بر اساس آن افزایش یابد، در این راستا برخی مناطق محروم زیرساختهای ورزشی لازم را نداشتند بر این اساس در دو سال اخیر افزایش سرانه ورزشی طبق نظام نامه مراکز ورزشی در محلات کم برخوردار در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان استفاده از بخش خصوصی در حوزه اماکن ورزشی را از دیگر برنامه های مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: برای افزایش سرانه ورزشی در مناطقی که امکان تملک زمین وجود نداشت، احداث زمین های ورزشی روباز پیش بینی شده است که در این راستا در بودجه مصوب ۹۵، برای ایجاد زمین های ورزشی روباز ۶ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
آذربایجانی در ادامه سخنان خود با اشاره به رونمایی از اولین پروانه ساختمانی الکترونیکی گفت: امروز اولین پروانه ساختمانی الکترونیکی رونمایی شد بنابراین امیدواریم با الکترونیکی کردن امور شهری در جهت تکریم ارباب رجوع گام برداریم.
وی اضافه کرد: شرایط شهرسازی الکترونیک در ۷ منطقه شهر اصفهان مهیا شده امیدواریم تا پایان سال شاهد تحقق شهرسازی الکترونیک در همه مناطق شهر اصفهان باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار