رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : 5978
  • چاپ خبر : طرح توسعه و بازسازی سعدالسلطنه بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

رئیس کمیسیون شورایاری‌های شورای شهر قزوین گفت: طرح توسعه و بازسازی سعدالسلطنه بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، درنتیجه شهروندان می‌بایست شهرداری و شورا را یاری کنند.

به گزارش شورانیوز از قزوین، محمدرضا صدیقی رئیس کمیسیون شورایاری شهر قزوین در جریان بودجه سال ۹۶ اظهار کرد: در ادامه طرح توسعه و بازسازی سعد السلطنه، خیابان عبید زاکان که از خیابان‌های بسیار قدیمی قزوین است تا حمام قجر و بازارچه آقا کبیر ساماندهی می‌شوند.

خیابان‌های میراثی شهر قزوین بازسازی شوند
وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از خیابان‌های قزوین در منطقه یک، میراثی است و ارزش سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف را دارد درنتیجه می‌بایست مرحله‌به‌مرحله نسبت به بازسازی، مرمت، کف سازی و گذر بندی خیابان عبید زاکان همراه با مشارکت مردم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد و اقدامات آن فراهم شود.

بازارچه آقا کبیر نقشی اساسی در مکان‌های گردشگری دارد
این عضو شورا بابیان اینکه بازارچه آقا کبیر که یکی از مراکز اقتصادی محله‌ای درگذشته محسوب می‌شده است اضافه کرد: ساماندهی این منطقه می‌تواند نقش اساسی در ارتباط با حمام قجر، بازارچه آقا کبیر و سعد السطلنه ایفا کند.
به گفته صدیقی، انجام این امر بدون مشارکت مردم، کسبه و ساکنین امکان‌پذیر نخواهد بود درنتیجه از شهروندان تقاضا می‌شود نسبت به مشارکت این مهم، شهرداری و شورا را یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار