رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
  • کد خبر : 5917
  • چاپ خبر : حل مشکل ۲۰ ساله اسناد مالکیت در این حوزه

شهردار منطقه ۳ تبریز از حل مشکل ۲۰ ساله اسناد مالکیت تعدادی از شهروندان ساکن در حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ،  پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر افزود: با تلاش های صورت گرفته مشکل  ۲۰ ساله اسناد مالکیت تعدادی از شهروندان ساکن در حوزه این منطقه حل و طی مراسمی تعدادی از این اسناد مالکیت به صورت نمادین به برخی از شهروندان عزیز اهدا شد.

وی با قدردانی از  تلاش های واحد املاک این منطقه اضافه کرد: با توجه به مراجعات مکرر تعدادی از شهروندان به املاک منطقه در مورد تعیین تکلیف اسناد کوی غفاروند، میدان سجادیه، کوی المهدی و همچنین خیابان های خطیب و بهشتی، جلسات متعددی با حضور کارشناسان منطقه ۳ تشکیل یافت که در نهایت منجر به  صدور سند و حل مشکل ۲۰ ساله شهروندان ساکن در مناطق مذکور گردید.

شهردار منطقه ۳ تبریز همچنین اظهار داشت: در واگذاری اسناد مالکیت  به ۲۰۰ نفر از شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳ واحدهای املاک و نقشه برداری و معاونت های مختلف منطقه با برگزاری جلسات متعدد مشکل ۲۰ ساله شهروندان را حل و فصل کرده اند که اهدا سند به  این دویست شهروند جزو مهم ترین و تاثیرگذارترین اقدامات تکریم ارباب رجوع شهرداری  منطقه ۳ در چند سال اخیر بوده است.

مهندس عباس نژاد ادامه داد: با این اقدام ضمن انجام تعهد شهرداری  منطقه ۳ به مالکین قطعات و ایجاد ارزش افزوده برای املاک، شهروندان فوق می توانند از تسهیلات بانکی و غیره نیز استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار