رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
  • کد خبر : 5915
  • چاپ خبر : پروژه احداث پارکینگ۵۱ هزار متری وادی رحمت  سال آینده اجرا خواهد شد.

از احداث پارکینگ ۵۱ هزار متری با هدف کاهش بار ترافیکی وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، احد فلاحی گفت: پروژه احداث پارکینگ بزرگ وادی رحمت با طی مراح انتخاب پیمانکار و واگذاری این پروژه با هدف کاهش بار ترافیکی و تسهیل زیارت گلزار شهدا و آرامستان های وادی رحمت در پیک مراجعه سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره احداث پاکینگ بزرگ وادی رحمت روبروی غسالخانه مردانه افزود: مراحل واگذاری زمین این پروژه از طرف شهرداری تبریز، امسال انجام گرفت و از سال آینده  به صورت مشارکتی احداث و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فلاحی اضافه کرد: انتقال غسالخانه زنانه  به ساختمان شماره ۲ این سازمان نیز یکی دیگر از تمهیدات کاهش بار ترافیکی در پیک مراجعه شهروندان در مناسبت های مختلف است و می توان با اجرای چنین تمهیداتی تسهیل تردد خودرو ها را محقق شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین با اشاره به  اجرای طرح آزمایشی سیستم گرمایشی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: با توجه به برودت هوا در فصل سرما و ویژگی آبهوایی تبریز، زیارت گلزار شهدا دشوار بود و با نصب سیستم گرمایشی در گلزار شهدای وادی رحمت شرایط مراجعه خانواده های شهدا تسهیل شده است.

فلاحی تخصیص قطعه ویژه برای اهدا کنندگان عضو را از دیگر فعالیت های سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برشمرد و گفت: طی برگزاری جلساتی با معاونت دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با هدف التیام بخشی به خانواده های معزا اهدا کنندگان عضو در این قطعه مخصوص دفن خواهند شد.

وی افزود: مذاکرات جهت ساماندهی آرامستان های محلات تبریز با هماهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران تبریز انجام گرفته است و با در نظر گرفتن بودجه مناطق در سال آینده شاهد تحول عظیم در ساماندهی گلزار شهدای در تمامی آرامستان های محلات تبریز خواهیم بود.

احد فلاحی خاطر نشان کرد: در طول سال چندین مورد مشارکت با موضوع میثاق با شهدا با نیروهای بسیج سازمان ها و ارگان های دولتی استان با برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی در وادی رحمت تبریز انجام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار