رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
  • کد خبر : 5835
  • چاپ خبر : اجرای برنامه‌های گسترده توسط بسیج شهرداری تبریز در ایام‌الله دهه فجر

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بسیج شهرداری تبریز با اجرای اقدامات متنوع و گسترده، برنامه‌های متعددی همزمان با دهه فجر داشته است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، احمد زارعی با بیان این مطلب اظهار داشت: حوزه‌های بسیج شهرداری، با اجرای برنامه‌های فرهنگی، نقش قابل‌تقدیری در پاسداشت سی‌و‌هشتمین فجر انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: حوزه یک بسیج شهرداری، همزمان با این ایام، با افتتاح پایگاههای شهید کفیل زاده در شهرداری منطقه ۱۲ و شهید علی قلی نژاد در سازمان پایانه های مسافربری، برنامه‌های خود را گسترش داده است.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز، برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در سطح پایگاه های تابعه را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد.
زارعی به عملکرد حوزه ۲ اشاره و خاطرنشان کرد: افتتاح پایگاه شهید غلامرضا مهیدی در شرکت توسعه عمران توسط این حوزه صورت گرفته است؛ بعلاوه، برگزاری مسابقات اذان در سطح پایگاههای تابعه و مسابقات طناب کشی و آمادگی جسمانی، در شور و نشاط محدوده خدمت‌رسانی بسیج موثر بوده است.
وی مشارکت در برگزاری یادواره شهدای شهرداری را نقطه عطف فعالیت‌های بسیج شهرداری عنوان کرد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در پایان، با بیان این‌که بسیج همواره در عرصه‌های حساس در خدمت مردم بوده است؛ گفت: بسیج شهرداری تبریز در حوزه‌ها، سازمان‌ها و مناطق، به تناسب وظایف سازمانی، در خدمت تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار