رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
  • کد خبر : 5680
  • چاپ خبر : بودجه ۵ میلیارد تومانی برای رسیدگی به خانواده شهدای آتش‌نشان اختصاص یابد

رییس شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد برای رسیدگی به خانواده شهدای آتش‌نشان بودجه ۵ میلیارد تومانی در سال آینده لحاظ شود.

به گزارش شورانیوز از تهران ، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و هفتمین جلسه شورا با گرامیداشت دهه فجر گفت: بودجه ۵ میلیارد تومانی برای رسیدگی به خانواده شهدای آتش نشان در بودجه سال آینده دیده شود.

وی با بیان اینکه هرچه زودتر باید مکانی برای کسبه پلاسکو اختصاص داده شود، خاطرنشان کرد: موضوع کسب و کار موقت کسبه پلاسکو هنوز به سرانجام نرسیده است و باید هرچه زودتر برای اشتغال آنها اقدامی انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: چند دستگاه و نهاد اجرایی برای اشتغال کسبه پلاسکو قول هایی داده اند.

چمران در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته گفت: در سال ۵۷ در چنین روز و ساعتی حیاط مدرسه علوی برای پذیرایی از پرسنل نیروی هوایی آماده می شد.

وی با بیان اینکه همافران نیروی هوایی در چنین روزی با امام راحل بیعت کردند، خاطرنشان کرد: انتشار این تصاویر زیبا و شورانگیز به نخست وزیر مرغ طوفان پایان داد.

چمران با تبریک نیروی هوایی ارتش جمهوری خاطرنشان کرد: ۲۱ بهمن ماه که حکومت نظامی مایوس شده بود و تصمیم داشت در این روز اقدامات ناشایستی انجام دهد به دستور امام خمینی همه مردم به خیابان آمدند و توطئه دشمن خنثی شد.

چمران از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابند و انقلاب اسلامی ایران را زنده نگه دارند.

وی در ادامه گفت: روز جمعه نیز مصادف با ایام فاطمیه اول است که این روز را نیز تسلیت می گویم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار