رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
  • کد خبر : 5643
  • چاپ خبر : جوانان انقلابی در برابر تسامح و تساهل فرهنگی ساکت نخواهند نشست
بیانیه شورای شهر شیراز در حمایت از امام جمعه شیراز

جوانان انقلابی در برابر تسامح و تساهل فرهنگی ساکت نخواهند نشست

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با صدور بیانیه‌ای از اقدام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) در مورد مراسم پایتختی جهان اسلام حمایت کردند.

به گزارش شورانیوز از شیراز، در این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری در سفر پر برکت خود به فارس و شیراز فرمودند یک جریان از سوی دربار طاغوت در شیراز شروع شد و تا پیروزی انقلاب ادامه داشت و با همه تلاش خود سعی کردند شیراز را با هویت غربی شده به جهان معرفی کنند.

در این بیانیه افزوده شده است: جریان دیگری علیه دین و دین‌باوری در شیراز فعالیت می‌کرد جریان الحاد حزب توده بود و ولی امر مسلمین برای برداشتن ننگ جشن ۲۵۰۰ ساله و جشن هنر شیراز، سرفرازترین تحفه را به این شهر هدیه دادند و ولنگاران فرهنگی و هنری که از این ناحیه ناکام سعی در قداست‌زدایی از این شهر داشتند روزی در پی روز دیگر آن را سکولارترین شهر، پایتخت پارازیت، فست فود، شهر زیبا، شهر خلاق ادبی و پایتخت سگ‌کشی نامیدند.

این بیانیه تصریح می‌کند: نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در مراسم افتتاحیه شیراز پایتخت جهان اسلام را به سبب صیانت از امور شرع ترک کردند و  از این رو لازم است پیش از برگزاری چنین مواردی برنامه‌های فرهنگی و هنری را به بزرگان دین عرضه کنند.

اعضای شورا در بیانیه خود عنوان کرده‌اند: به کسانی که آگاهانه این رویه را دنبال می‌کنند اخطار می‌دهیم جوانان انقلابی در برابر تسامح و تساهل فرهنگی ساکت نخواهند نشست و از این رو اعضای شورا حمایت خود را از مواضع نماینده ولی فقیه و تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) اعلام می‌کنیم.

غلام مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تاکید بر این که شیراز ۱۵ هزار شهید تقدیم دفاع مقدس کرده و شهر ولایت و اهل بیت است گفت: این اشتباه باید جبران شود و در مراسم پایتختی جهان اسلام شیراز به عنوان پایتخت ارزش‌های اسلامی منعکس شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار