رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
  • کد خبر : 5617
  • چاپ خبر : ماجرای استخدام‌های فامیلی/تذکردستگاه قضابه شهردار

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از طرق مختلفی متوجه شدیم اعضای شورای شهر کرج برخی از بستگان خود را در شهرداری استخدام می کنند.

به گزارش شورانیوز از کرج ، حاجی رضا شاکرمی و در پاسخ به این پرسش که آیا درباره استخدام‌های غیرقانونی بستگان اعضای شورای شهر کرج در شهرداری پرونده قضایی تشکیل‌شده است، گفت: خیر تا کنون در این رابطه پرونده‌ای تشکیل نشده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از طرق مختلفی مطلع شدیم اعضای شورای شهر کرج برخی از بستگان خود را در شهرداری استخدام می کنند، گفت: دستگاه قضا در این خصوص به شورای شهر و شهردار کرج نامه‌ای نوشته و تذکرات لازم داده‌شده است زیرا معتقدیم شهروندان در خصوص استخدام‌ها حقوقی یکسان دارند.

به گفته شاکرمی استخدام در شهرداری و هر سازمان و نهاد دیگری باید مطابق ضوابط و مقررات باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بابیان اینکه اگر این موضوع اثبات شود، هیئت نظارت بر انتخابات ورود خواهد کرد، گفت: ما مرجع رسیدگی به صلاحیت اعضا برای انتخابات پیش رو نیستیم ولی اگر اعضای شورای شهر اقداماتی خلاف قانون انجام دهند از چشم هیئت نظارت بر انتخابات پنهان نخواهند ماند.

 مدتی است برخی از شهروندان در خصوص استخدام‌های خارج از چارچوب بستگان برخی از اعضای شورای شهر در سازمان‌های شهرداری کرج اعتراض دارند این اعتراض‌ها مدتی است نقل محافل شده است و در فضای مجازی نیز موردنقد بررسی کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار