رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
  • کد خبر : 5468
  • چاپ خبر : بدهی به پیمانکاران مهم‌تر از تشریفات شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پرداخت بدهی به پیمانکاران و غرامت‌هایی که شهرداری به مردم بدهکار است مهم‌تر از اقدامات تشریفاتی است که شهرداری انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شورانیوز از اصفهان، رضا امینی در یکصدو شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی بررسی ابعاد مختلف این اتفاق مهم تاریخی را ضروری دانست و اظهار داشت: انقلاب اساس سلطنت و حکومت فردی را پس از هزاران سال برچید و شایسته است رو که ابعاد گوناگون این اتفاق برای همه مردم و به ویژه نسل جوان تبیین شود.
وی با بیان اینکه با گذشت نزدیک به چهار دهه از انقلاب اسلامی و رشد و بالندگی بیش از سه نسل در دامان این انقلاب نگاه کلان و فراگیر به این حادثه ضرورتی جدی دارد، افزود: از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاههای جزئی، نگاه به حوادث میانه‌ راه و نگاه به افت ‌و خیزها، خیلی گویا نیست باید نگاه کلان و فراگیر به انقلاب اسلامی در سطح افکار عمومی زنده شود و مورد توجه قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه نگاه کلان به انقلاب را ضروری دانست و ادامه داد: این نگاه باعث می‌شود به مسائل جزئی و کوچک اهمیت بیش از حد ندهیم و به عظمت انقلاب و حرکت عمومی انقلاب که در طول این سی سال با قدرت و قوّت ادامه داشته توجه کنیم و بتوانیم موانع و آسیب‌های امروز انقلاب را به خوبی و بر اساس اولویت تحلیل کنیم.
وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب در ۳۸ سال گذشته گفت: از این رو همه نهادها باید در این زمینه تمام توان خود را بکارگیرند و دستاوردهای خود را به مردم معرفی کنند.
امینی با دعوت شهروندان اصفهان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: سیل خروشان مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن زورگویان استکبار را سر جای خودشان خواهند نشاند و پاسخ محکمی به رجز خوانی‌های حاکمان بی تجربه و تازه به دوران رسیده‌های امریکائی خواهد بود .
وی به لزوم توجه شهردار به تحقق وعده‌‌هایی که به مردم داده شده است اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از میدان و تقاطع‌های غیر همسطح استقلال، ورود ۲۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و همچنین ورود پنج هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله این تعهدات است که قرار بود در دهه فجر محقق شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به برخی از تخلفات کارمندان شهرداری در خصوص عدم حضور در محل کار در ساعات اداری اشاره کرد و گفت: برخی از کارکنان شهرداری در ساعات اداری در مجالس مختلفی حضور پیدا می‌کنند که این امر خلاف قانون است و باید به آنها تذکر جدی داده شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید به هر قیمتی نسبت به تحقق بودجه شهرداری اقدام شود، اضافه کرد: در برابر این فشارها راحت‌ترین کار اقدام برمبنای آشفتگی مالی است.
امینی به اجرایی شدن سیستم مکانیزه شهرداری در همه مناطق شهرداری اصفهان تاکید کرد و افزود: باید در همه مناطق این طرح اجرایی و تا پایان سال معایب آن برطرف شود.
وی پرداخت بدهی به پیمانکاران و غرامت‌هایی که شهرداری به مردم بدهکار است مهم‌تر از اقدامات تشریفاتی است که شهرداری انجام می‌دهد و از این رو باید قبل از انجام هزینه‌های غیر ضروری مطالبات مردم و پیمانکاران و کارگران پرداخت شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار