رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
  • کد خبر : 5203
  • چاپ خبر : مدیریت شهری کارشناسی برخورد نمی کند

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درخصوص منتفی شدن فروش بازداشتگاه اوین به شهرداری گفت: فروش بازداشتگاه اوین یک تفاهم است و شهرداری تهران باید در برابر موضوعات این چنینی کارشناسی برخورد کند و زوایای مختلف از جمله بحث هزینه ها را بسنجد.

به گزارش شورانیوز از تهران ، محمد حقانی با اشاره به تفاهم نامه قوه قضائیه و شهرداری تهران مبنی بر فروش بازداشتگاه اوین اظهارداشت: سال گذشته شهرداری تهران و قوه قضائیه توافق کردند که بازداشتگاه اوین خریداری شود و در این زمینه تفاهم نامه ای به امضا رسید که این مکان به فضای سبز تبدیل شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: فروش بازداشتگاه اوین یک تفاهم است و شهرداری تهران باید در برابر موضوعات این چنینی کارشناسی برخورد کند و زوایای مختلف از جمله بحث هزینه ها را بسنجد. البته در دهه ۷۰ نیز تفاهم نامه ای در رابطه با فروش بازداشتگاه اوین منعقد شده بود ،آن زمان شهرداری معتقد بود که به عنوان یک نهاد فرهنگی و عمومی نمی تواند زندان بسازد و باید اماکن فرهنگی ساخته شود.

وی با اشاره به تعامل شهرداری و قوای سه گانه نظام خاطرنشان کرد: شهرداری تهران باید در کنار قوای سه گانه به ویژه دولت اقدام کند و در کنار دولت بتواند برنامه های شهری را عملیاتی کند. مدیریت شهری این نیست که با فلانی اختلاف دارم و کار نمی کنم. مدیر شهر باید جهادگر واقعی باشد و در کنار سایر قوا فضای اجرای برنامه ها را برای مردم فراهم کند.

ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران پیش از این اعلام کرد: در صورت موافقت سازمانی زندان ها با پیشنهاد شهرداری، زمین این زندان پس از تملک به فضای سبز و مجموعه فرهنگی- تفریحی تبدیل خواهد شد.

این در حالی است که اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها نیز اعلام کرده بود که فروش اوین به شهرداری تقریبا منتفی است و شهرداری رغبتی برای خرید نشان نداد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار