رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر : 5165
  • چاپ خبر : سقف بودجه سال آینده شهرداری شیراز تصویب شد

رئیس شورای شهر شیراز از مشخص شدن سقف بودجه سال آینده شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، غلام مهدی حقدل ظهر پنجشنبه در حاشیه صحن علنی شورای شهر شیراز در جمع خبرنگاران،گفت: کمیسیون‌های مختلف حداکثر باید طی دو هفته بودجه سال آینده شهرداری را بررسی و سپس کمیسیون تلفیق آن را به صحن شورا ارائه کند.

وی تاکید کرد: سقف بودجه شهرداری در سال آینده بسته شده و کمیسیون ها نمی توانند آن را افزایش دهند.

رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به مبانی درآمدی شهرداری شیراز افزود: منابع درآمدی شهرداری شیراز مشخص است و کمیسیون ها نیز باید با توجه به داشته ها تصمیم گیری کنند.

حقدل یادآور شد: بودجه سال جاری شهرداری شیراز به خوبی محقق شده و تا این لحظه شهرداری شیراز درخواستی برای افزایش و یا کاهش نداشته که نشان از موفقیت شهرداری و شورا است.

وی با اشاره به اینکه نشست غیر علنی با اعضای شورا خواهیم داشت، گفت: این نشست تنها برای افزایش همدلی و تلاش بیشتر در چند ماه باقی مانده از این شورا است.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: نباید ۷ ماه باقی مانده تحت تاثیر انتخابات شورا قرار داشته باشد زیرا این شورا طی چند سال گذشته تنها به فکر خدمات رسانی به مردم شیراز بوده است.

حقدل در پاسخ به سئوالی در خصوص اوراق مشارکت و سرمایه گذاری نیز در بودجه سال آینده، گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد از بودجه سال آینده بر اساس فروش اوراق مشارکت و دریافت تسهیلات بسته می شود.

رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد که در سال آینده روند توسعه و خدمات رسانی کاهش  پیدا کند و پروژه ها با مشکلاتی مواجه شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار