رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
  • کد خبر : 5091
  • چاپ خبر : صد درصد از تمام فعالان و نخبگان قرآنی شیراز حمایت می‌کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه صد در صد از تمام نخبگان و فعالان قرآنی حمایت می‌کنیم، از آنان درخواست کرد تا برای ارائه خواسته‌ها و پیشنهاداتشان به این کمیسیون مراجعه کنند

به گزارش شورانیوز از شیراز ، محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز ، در پاسخ به اینکه آیا این شورا برنامه‌ای برای حمایت از نخبگان قرآنی دارد؟ گفت: بله ما قطعاً از نخبگان قرآنی حمایت می‌کنیم.

تجلیل از نخبگان قرآنی ۲ بار در سال

وی افزود: در این راستا دستورالعملی را برای تجلیل از نخبگان قرآنی در کنار سایر نخبگان ورزشی، علمی و غیره در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا سالی یک بار از آنان تجلیل به عمل آید اما ما تلاش می‌کنیم تا سالی دو بار یکی در دهه فجر و دیگری در هفته شیراز از نخبگان خود تجلیل کنیم.

فرهنگسراهای خود را در اختیار فعالان قرآنی قرار می‌دهیم

هاجری اظهار کرد: همچنین از تمام فعالان قرآنی که درخواست حمایت برای برپایی جلسات قرآنی، کلاس‌های آموزشی قرآنی و برنامه‌های قرآنی دارند حمایت می‌کنیم و سالن‌های فرهنگسراهای خود را در اختیار آنان قرار می‌دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز از فعالان قرآنی که درخواست حمایت دارند خواست تا به این کمیسیون مراجعه کرده و درخواست‌های خود را مطرح کنند و ادامه داد: من از همین‌جا اعلام می‌کنم که از تمام فعالان قرآنی شهر شیراز صد در صد حمایت می‌کنیم.

حمایت از درخواست برپایی کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید بین‌المللی

وی همچنین در پاسخ به اینکه بیشترین درخواست نخبگان قرآنی برپایی کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید بین‌المللی، آیا در این زمینه هم حمایتی صورت می‌گیرد، گفت: بله، می‌توانند برای این درخواست هم به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز مراجعه کنند و ما هم از آنان حمایت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار