رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر : 4917
  • چاپ خبر : بازرسی پل ارتباطی شهروندان و دستگاه خدمت‌رسان است

مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز گفت: ارباب رجوع ولی نعمت ما است و برای تسهیل در امورات آنها و حل مشکلات و مسائل عدیده ای که به دلایل مختلف ایجاد گشته نباید از هیچ امری فروگذار شویم.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، علی کاشتکار که به صورت سرزده در برنامه ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱ تبریز حضور یافته بود، خاطرنشان کرد: نقش بازرسی در حوزه وظایف شهرداری‌ها که بسیار گسترده است، پل ارتباطی تنگاتنگی با شهروندان ایجاد می کند تا در خصوص رسیدگی به شکایات و پیشنهادها، ارزشیابی به عنوان  یک اصل جداناپذیر در مسیر سلسله مراتب کاری شهرداری‌ها پیگیری شود.

وی با اشاره به این که بازرسی، پل ارتباطی شهروندان و دستگاه خدمت‌رسان است، اضافه کرد: بسیاری از مشکلات پیش آمده به دلیل عدم اشرافیت حقوق شهروندی بوده و همین امر باعث تعلل در امور و نیاز به بررسیهای مجدد می‌شود.

مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز ادامه داد: آگاهی شهروندان حقوق خود و ماموریت‌های شهرداری، نقش موثری در تسهیل و تسریع امور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار