مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز گفت: ارباب رجوع ولی نعمت ما است و برای تسهیل در امورات آنها و حل مشکلات و مسائل عدیده ای که به دلایل مختلف ایجاد گشته نباید از هیچ امری فروگذار شویم.
به گزارش شورانیوز از تبریز ، علی کاشتکار که به صورت سرزده در برنامه ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱ تبریز حضور یافته بود، خاطرنشان کرد: نقش بازرسی در حوزه وظایف شهرداریها که بسیار گسترده است، پل ارتباطی تنگاتنگی با شهروندان ایجاد می کند تا در خصوص رسیدگی به شکایات و پیشنهادها، ارزشیابی به عنوان یک اصل جداناپذیر در مسیر سلسله مراتب کاری شهرداریها پیگیری شود.
وی با اشاره به این که بازرسی، پل ارتباطی شهروندان و دستگاه خدمترسان است، اضافه کرد: بسیاری از مشکلات پیش آمده به دلیل عدم اشرافیت حقوق شهروندی بوده و همین امر باعث تعلل در امور و نیاز به بررسیهای مجدد میشود.
مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز ادامه داد: آگاهی شهروندان حقوق خود و ماموریتهای شهرداری، نقش موثری در تسهیل و تسریع امور خواهد داشت.
نظرات