رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
  • کد خبر : 4822
  • چاپ خبر : شهر اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می شود/ نوآوری و خلاقیت رکن اصلی برنامه های نوروز ۹۶

اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با حضور شهردار و مسوولین کمیته ها و ستادهای اجرایی برگزار و پیرامون موضوعات اولیه آماده سازی شرایط برای استقبال و میزبانی مطلوب از مسافران بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، در این جلسه مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان در سخنانی با بیان اینکه شهر اصفهان به دلیل دارا بودن شرایط ویژه گردشگری قطعا هرساله بیش از پیش مورد استقبال گردشگران قرار خواهد گرفت اذعان داشت: امسال نیز شهر اصفهان به طور حتم میزبان خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود که این امر مستلزم برنامه ریزی های اصولی و کارشناسانه بوده و همت جمعی مدیران و مسوولین مربوطه در تمامی بخش ها را می طلبد. وی افزود: شهر اصفهان هرساله بنابر برنامه ریزی های انجام شده در ستاد هماهنگی خدمات سفر شرایط مطلوب و مورد رضایت گردشگران و مسافران نوروزی را به انجام رسانده و امروز نیز مجددا این ستاد تشکیل شده تا مسیر خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروز ۹۶ در شهر اصفهان همچنان ادامه داشته باشد.
شهرداراصفهان در سخنان خود با تاکید بر نوآوری و خلاقیت در برنامه های نوروزی خطاب به مسوولین کمیته ها و ستادهای اجرایی تصریح کرد: این ستاد به عنوان متولی میزبانی از مسافران نوروزی برای ایام نوروز ۹۶ باید نوآوری و فعالیت های خلاقانه و جدید را در دستور کار خود قرار داده و شرایط میزبانی برای این قشر را به بهترین شکل ممکن فراهم سازد. وی خواستار تشکیل جلسات منظم ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری اصفهان شد و تاکید کرد: ضروری است که با تشکیل جلسات مشترک و برگزاری هیات های اندیشه ورز ، برنامه ها و اقدامات مورد نیاز در این زمینه شناسایی و تا قبل از شروع ایام نوروز جمع بندی نهایی شود. جمالی نژاد همچنین به آماده سازی شهر اصفهان ویژه ایام نوروز اشاره کرد و افزود: امیدواریم از امروز که جلسات ستاد هماهنگی  خدمات سفر در شهر اصفهان کلید خورده زمینه ای برای میزبانی مثمرثمر و موردپسند و رضایت خاطر مهمان نوروزی در شهر اصفهان باشد. جمالی نژاد همچنین به برنامه ریزی های اصولی برای گسترش سطح خدمات نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: باید شرایط به گونه ای تعریف شود که نه تنها گردشگران بلکه شهروندان نیز بتوانند در آن ایام از برنامه های فرهنگی ، گردشگری و بانشاط بهره مند شوند و سطح خدمات به کلیه جامعه هدف تعمیم پیدا کند. شهردار اصفهان به نحوه اسکان مسافران نوروزی نیز اشاره کرد و افزود: ضروری است در وهله اول اسکان مسافران نوروزی در هتل ها و مسافرخانه های سطح شهر ببرنامه ریزی شود و پس از آن در صورت لزوم شرایط برای ایجاد اسکان های موقت فراهم گردد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار