رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
  • کد خبر : 4808
  • چاپ خبر : ادعای پارازیت همچون سگ کشی در شیراز کذب محض است/منش استاندار را دوست دارم روشش را نه

هاجری گفت: اتهام پارازیت در شیراز سناریویی است که می خواهند شهر شیراز را به حاشیه ببرند و به هراسی همچون ادعای بی اساس سگ کشی در شیراز تبدیل کنند که پس از مدتی کذب بودنش مشخص شد.

به گزارش شورا نیوز از شیراز، محمدرضا هاجری در یکصدو نود و هفتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اتهام شیراز پایتخت پارازیت های سرگیجه آور گفت: علیرغم نفی انتشار این پارازیت ها در غرب شیراز از سوی معاونت سیاسی امنیتی فارس،دانشگاه علوم پزشکی و انجمن فیزیک دانشگاه شیراز و وزیر بهداشت و درمان این ادعا از سوی برخی افرادی که به دنبال حاشیه پردازی هستند همچنان ادامه دارد.
وی افزود: این اتهام سناریویی است که می خواهند شهر شیراز را به حاشیه ببرند و به هراسی همچون ادعای بی اساس سگ کشی در شیراز تبدیل کنند که پس از مدتی کذب بودنش مشخص شد.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: بدبین کردن مردم به نظام و سازمان ها و نهادهای خدوم به بهانه وجود پارازیت ها و بیماری زا بودن آنها از مصادیق شایعه و نشر اکاذیب است که دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم باید وارد شود تا بیش از این در فضای مجازی به محل جولان تبدیل نشود.
هاجری تاکید کرد: نمایندگان و استانداری فارس به هوش باشند تا با دامن زدن به شایعه ها به مباحث زیست محیطی به مسایل سیاسی تبدیل نشود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم همدلی استاندار فارس گفت: استاندار فعلی باید همچون استاندار قبلی استان، رویه صواب و کارآمد در پیش بگیرد تا با همدلی بیشتر بتوانیم گره از کارهای فروبسته شهر بگشاییم.
محمد رضا هاجری افزود: شکی بر صفای دل و خلوص نیت و ایمان و تعهد استاندار فعلی نداریم اما شفاف می گویم منشش را دوست دارم اما روشش را نه.
وی تاکید می کند: توجه بیش از اندازه به میتینگ های سیاسی و پاتوق های قومی باعث شده است که از برگزاری جلسات کاری توام با همدلی با شورا و شهرداری شیراز عقب مانده و حتی وقت برای دیدار حضوری اعضای شورا نداشته باشد.
هاجری تصریح کرد: امروز منافع و مصلحت فارس اقتضا می کند تا در پرتو همکاری مشترک امید واقعی را در دل مردم بنشانیم.
وی ادامه داد: ما پیشقدم بوده و هستیم لطفا استاندار فارس هم قدمی به پیش بردارد تا این فاصله های ناامید کننده به امید تبدیل شود که به عدالت جمعی نزدیکتر است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار