رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر : 4651
  • چاپ خبر : ضرورت استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی برای برخورداری از هوایی پاک

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ۲۹دیماه روز هوای پاک بهانه است که مردم از وسایل نقلیه عمومی بیشتر استفاده کنند.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، رضا امینی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به بحران آلودگی هوای کلانشهرها ۲۹ دیماه به نام روز هوای پاک اعلام شده است، امیدواریم این مناسبت بهانه ای باشد تا مردم از وسایل نقلیه عمومی بیشتر استفاده کرده و همه دستگاهها به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به واقعه تلخ و ناگوار فوت مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در قبل و بعد از انقلاب خدمات خاصی به نظام کردند و تا آخرین لحظه های عمر هم بر حفظ وحدت تاکید داشتند.
وی به نقش دشمن داخلی وخارجی برای تخریب حکومت اسلامی در ایران پرداخته و عنوان کرد: دشمنان از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی هم می خواستند برای زیر سؤال بردن وحدت بین مردم و مسئولان استفاده کنند که این امر با حضور پر شکوه مردم در خاکسپاری ایشان محقق نشد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پایبندی همه اقشار جامعه بر حفظ اصول انقلاب افزود: مردم همواره اصل حاکمیت نظام را برای خود در اولویت قرار داده و هرگز اجازه سوء استفاده به دشمنان نخواهند داد.
امینی در ادامه صحبت های خود به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم اشاره کرده و گفت: از قیام مردم در ۱۹ دی ماه می توان نتیجه گرفت که هر اقدامی باید در زمان خود انجام شده تا نتیجه مناسبی داشته باشد.
امینی با تاکید بر اینکه در راس دشمن خارجی، آمریکا قرار دارد، تاکید کرد: بزرگترین دشمن داخلی بی حوصلگی و تنبلی است که مسئولان نباید اجازه بروز آن را در فعالیت های خود بدهند.
وی رهبری و فرهنگ دینی را رمز پیروزی های بزرگ در طول تاریخ ایران اسلامی دانست و ادامه داد: موفقیت های نهضت مشروطه با حضور شیخ فضل الله نوری، ملی شدن صنعت نفت و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از این جمله است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حرکت سریع علمی، پیشرفت اقتصادی، حل مشکلات مردم و حفظ عزت ملی در مذاکرات بین المللی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: باید به قشر جوان و دانشگاهی برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر اهمیت داد و تلاش کرد تا دشمنان بیش از پیش از دست اندازی به جمهوری اسلامی ایران ناامید شوند./

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار