رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
  • کد خبر : 4597
  • چاپ خبر : ساخت فرهنگ سرای رسانه در همدان هنوز مصوب نشده است

عضو شورای شهر همدان گفت: ساخت فرهنگسرای رسانه در همدان هنوز مصوب نشده است.

به گزارش شورانیوز از همدان ، رضا غلامی  در پاسخ به سئوالی در خصوص چرایی عدم ایجاد فرهنگسرای رسانه در همدان اظهار کرد: تاکنون ساخت فرهنگسرای رسانه در همدان که قول راه‌اندازی آن در روز خبرنگار داده شده بود تصویب نشده است.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری موضوع هستیم و در صورت تصویب در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: تا زمان ساخت فرهنگسرای رسانه، علاقه‌مندان این حوزه می‌توانند از امکانات فرهنگسرای تخصصی عکس و رسانه «نورمحال» استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان از تبدیل فرهنگسرای «نورمحال» به مرکز آموزش عکاسی و فیلم‌برداری برای ایجاد اشتغال خبر داد و خواستار توجه به این مهم شد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به افتتاح سالن ورزشی ۱۴۰۰ متری شهرک اسلامشهر با همکاری سپاه گفت: در این منطقه زمینی به نام «آیینه‌روشن» وجود داشت که به محل فروش مواد مخدر تبدیل شده بود که در دور سوم فعالیت شورا نسبت به خریداری این زمین برای ایجاد مکان ورزشی اقدام شد.

خجسته با بیان اینکه این زمین به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان خریداری و برای ایجاد زمین فوتبال، بسکتبال و والیبال آماده‌سازی شده است، ادامه داد: این زمین اکنون به مرکز استعدادیابی ورزش محلات تبدیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل ۵۰ تیم نوجوانان و نونهالان در حاشیه شهر همدان بیان کرد: این تیم‌ها تا عید نوروز به ۱۲۰ تیم افزایش خواهند یافت.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه ۶ میلیارد تومان برای ساخت فرهنگسرای ولایت خضر هزینه شده است، گفت: فاز دوم این فرهنگسرا چمن مصنوعی بود که زیرساخت‌های آن توسط شهرداری منطقه ۳ انجام شد.

وی با بیان اینکه فاز بعدی این فرهنگسرا احداث زورخانه است که در بودجه سال آینده قرار خواهد گرفت، افزود: چمن مصنوعی زمین والیبال و بسکتبال شهرک الوند نیز آماده نصب است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار