رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
  • کد خبر : 4528
  • چاپ خبر : جلسات بررسی تعرفه های پیشنهادی عوارض سال ۹۶ شهرداری همدان شروع شد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر همدان از آغاز بررسی تعرفه های پیشنهادی عوارض سال ۹۶ شهرداری در شورا خبر داد

به گزارش شورانیوز از همدان ، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر همدان افزود: با توجه به اهمیت موضوع ، کمیسیون مربوطه با موضوع بررسی تعرفه های عوارض سال ۹۶ به صورت روزانه با حضور اعضای شورا، معاونین و مدیران مناطق چهارگانه شهرداری برگزار می شود.

 

قراباغی با اشاره به اینکه در اجرای ماده ۳۰ آئین نامه مالی شهرداریها همه شهرداریها باید دارای تعرفه باشد، اضافه کرد: بر این اساس یکی از مهمترین وظایف شورای شهر که می بایست اهتمام ویژه ای بر آن داشته باشند رسیدگی کارشناسانه، بررسی و تصویب عوارض شهرداری تعرفه عوارض سالیانه است .

 

قراباغی اظهار کرد: موضوع عوارض و بهای خدمات از مهمترین وظایفی است که پرداختن صحیح و کارشناسانه به این امر تضمین کننده برنامه های مالی سال آتی شهرداری و مبنای کلید سیاست گزاریها در مدیریت شهری خواهد بود .

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه باید در بررسی تعرفه عوارض واقعیت ها لحاظ شود یادآور شد: امیدواریم برای تعرفه عوارض سال ۹۶ تصمیم درستی اتخاذ شود تا بتوانیم در مسیری قرار گیریم که هم منافع مدیریت شهری و هم شهروندان در ان لحاظ شود.

گفتنی است، گزارش جلسات برگزار شده در پایان به طور جامع و شفاف به اطلاع عموم خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار