رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
  • کد خبر : 4333
  • چاپ خبر : توجه به کاهش ساعت کاری بانوان در شهرداری و ادارات دولتی استان

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق تصویب لایحه کاهش ساعات کاری بانوان در مجلس شورای اسلامی، آن دسته از افرادی که در شهرداری و ادارات دولتی استان واجد این شرایط هستند باید از امکانات آن هم بهره مند شوند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، ندا واشیانی پور در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب لایحه کاهش ساعات کاری بانوان در ٢٣ تیرماه سال جاری اظهار کرد: این لایحه مبنی بر این است که افراد دارای معلولیت، فرزند زیر ۶ سال، دارای همسر معلول، دارای بیماری صعب‌العلاج یا اگر سرپرست خانوار هستند می توانند به جای ۴۴ ساعت کار در هفته ۳۶ ساعت کار کنند.
وی افزود: بنا به درخواست متقاضیان واجدین شرایط این لایحه، این افراد می توانند ضمن تائید مراجع ذی ربط حقوق و مزایای ۴۴ ساعت را دریافت کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لذا از شهردار تقاضا می شود که این لایحه در خصوص بانوان شاغل شهرداری از سال آینده اجرایی شود و ما شاهد این موضوع باشیم که شهرداری اصفهان در خصوص اجرای این لایحه در کشور نمونه و پیشرو است.
واشیانی پور در قسمتی دیگر از سخنان خود اضافه کرد: با توجه به کمبود فضاهای تفریحی برای بانوان در شهر اصفهان و مشکلاتی که باغ های بانوان با آن مواجه بودند، مقرر شد که مراکز تفریحی ویژه بانوان با رویکرد منطقه محور در مناطق ١۵ گانه شهر اصفهان ایجاد شود.
وی افزود: پس باید بر اساس برنامه اصفهان ١۴٠٠ هر سال ما شاهد تملک و احداث سه مرکز تفریحی ویژه بانوان باشیم؛ در سال ٩۵ سه منطقه ۵، ۸ و ۱۰ دارای ردیف بودجه مشخصی در این رابطه بودند و قطعاً در تدوین بودجه ٩۶ هم باید به این موضوع بطور جدی توجه ویژه ای شود./

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار