رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
  • کد خبر : 4201
  • چاپ خبر : کیفیت‌بخشی به منابع انسانی، محور مدیریتی حوزه شهرسازی‌و‌معماری
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، عنوان کرد:

کیفیت‌بخشی به منابع انسانی، محور مدیریتی حوزه شهرسازی‌و‌معماری

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، انسجام و کیفیت بخشی به منابع انسانی را، محور مدیریتی این معاونت دانست.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، محمد عزتی در جریان دیدار شهردار تبریز با مدیران و کارشناسان شهرسازی و معماری، با اشاره به فعالیت ۳۰۰ نیرو در مجموعه شهرسازی های مناطق شهرداری گفت: با توجه به تنوع وظایف و ماموریت های لازم، این معاونت، انسجام، کیفیت بخشی و تمرکز را، به عنوان یکی از محورهای مدیریتی خود قرار داده است و دراین راستا امیدواریم در برنامه مربوط به چارت تشکیلاتی شهرداری تبریز، این موضوع مد نظر واقع شود.
وی همچنین، آغاز به کار شهرداری های مناطق ۱۱ و ۱۲ را دارای دستاوردهای مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: از ان جایی که این دو منطقه، پایلوت شهرداری الکترونیکی خواهندبود، همچنین به دلیل تمرکزعمده فعالیت های الکترونیکی در حوزه شهرسازی، امید است با تقویت این پتانسیل، توانمندی الکترونیکی به دیگر مناطق شهرداری نیز، تسری یابد.

معاون شهرسازی و معماری شهردارتبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، حفظ ذخایر و میراث فرهنگی شهر را، از دیگر اولویت های این معاونت دانست و متذکر شد: متاسفانه در برخی از اظهار نظرها ازسوی مجموعه میراث فرهنگی، شهرداری های کشور در زمینه حفظ آثار تاریخی مورد بی مهری  واقع می شوند، این در صورتی است که اقدامات چشمگیر شهرداری تبریز در موضوعاتی از قبیل پروژه بازآفرینی مقبره الشعرا، مشارکت در احیای ربع رشیدی، تملک خانه های تاریخی و احیای درب های هشتگانه، بر کسی پوشیده نیست.
عزتی یادآور شد: معاونت شهرسازی شهرداری تبریز، با اولویت دهی به مباحث هویتی شهر، تنظیم و تدوین دستورالعمل مربوط به نماهای ساختمانی را به خصوص در باف تاریخی شهر، با جدیت پیگیری می کند.
عزتی در انتها، در باره الحاق محدوده شهرهای باسمنج و سردرود به تبریز هم گفت: از هم اکنون باید به فکر حفظ این حریم ها و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در این قسمت ها باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار