رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر : 4097
  • چاپ خبر : افزایش آسیب های اجتماعی به دلیل ناکارآمدی دولت است/ ۸ میلیون بیکار داریم

عضو شورای شهر تهران گفت: دولت یازدهم ناکارآمد است و مشکلات مردم در ابعاد مختلف افزایش یافته است. آمارهایی که دولت یازدهم به مردم ارائه می کند، مورد قبول و باور مردم نیست زیرا مردم همه مسائل را مشاهده و مشکلات را از نزدیک حس می کنند.

به گزارش شورانیوز از تهران ، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران ، در خصوص رابطه ناکارآمدی دولت با افزایش آسیب های اجتماعی (پدیده نوظهور گو خوابی)، اظهار داشت: آن چیزی که در شبکه های مجازی به عنوان خبر گورخوابی منتشر شده است و پدیده هایی از این دست، به نوعی بمب های خبری محسوب می شود. چنانچه دولت عزمی برای جلوگیری از این مسائل دارد، «قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی» که در وزارت کشور تشکیل شده است، پیگیری و به وظایف و مأموریت‌هایی که معین شده است، عمل کند.

شاکری با بیان اینکه با ادامه بی توجهی دولت از این دست حرکت ها (گور خوابی) با ظاهری متفاوت تکرار خواهد شد، گفت: دولت باید در «قرارگاه مقابله با آسیب های اجتماعی» که در وزارت کشور تشکیل شده است، به اقدامات خود در مباحث اجتماعی پاسخگو باشد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کمتر از ۵ ماه به پایان دولت یازدهم باقی مانده است؛ تأکید کرد: دولت باید به مردم گزارش دهد که آیا آسیب های اجتماعی در دولت یازدهم کاهش یافته یا افزایش یافته است؟

وی ادامه داد: آن چیزی که دیده می شود این است که دولت یازدهم ناکارآمد است و مشکلات مردم در ابعاد مختلف افزایش یافته است. البته باید توجه کرد که آمارهایی که دولت یازدهم به مردم ارائه می کند، مورد قبول و باور مردم نیست زیرا مردم همه مسائل را مشاهده و مشکلات را از نزدیک حس می کنند.

شاکری با بیان اینکه آمار بانک مرکزی رشد اقتصادی ۷٫۴ درصدی را نشان می دهد، متذکر شد: مردم نمی توانند آمار بانک مرکزی را باور کنند زیرا مردم روزانه با قیمت کالاها و اجناس سر و کار دارند و بسیاری از کارخانه ها و تولید کنندگان ضعیف و حتی به سمت تعطیلی رفته اند.

شاکری در خاتمه خاطر نشان کرد: پول های نفتی که رشد اقتصادی ۷٫۴ درصدی را نشان می دهد، غیر واقعی است زیرا برآمده از چرخه تولید نیست. این در حالی است که آمار ۸ میلیون بیکار واقعی است؛ بنابراین مجموع مشکلات کشور نشان می دهد که نرخ رشد اقتصادی که از سوی دولت با صدای بلند مطرح می شود، کاذب و عدد رشد اقتصادی ۷٫۴۴ درصدی واقعی نیست.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار