رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر : 4089
  • چاپ خبر : ​الزام شهرداری به ارائه راهکارهای کاهش مقابله با پدیده گرد و غبار

با تصویب شورای شهر، شهرداری تهران موظف شد ظرف مدت ۳ ماه نسبت به تدوین و تصویب برنامه عملیاتی سازگاری و مقابله با پدیده گردو غبار ویژه شهر تهران و همکاری با ستاد ملی و استانی پدیده گرد و غبار اقدامات عملیاتی داشته باشد.

به گزارش شورانیوز از تهران محمد حقانی در جریان بررسی لایحه “برنامه مقابله با پدیده گرد و غبار در شهر تهران” با قرائت بند هایی از این لایحه اظهار کرد: در اجرای مصوبه شورای شهر شهرداری تهران موظف است ظرف مدت ۳ ماه پس ازابلاغ این مصوبه نسبت به تدوین و تصویب برنامه عملیاتی سازگاری و مقابله با پدیده گردو غبار ویژه شهر تهران در ستاد ملی و استانی پدیده گردو غبار جهت تحقق اهداف ذیل اقدامات عملیاتی داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به نمونه هایی از اقدامات عملیاتی افزود: شهرداری باید همکاری با ستاد ملی گردو غبار ، همکاری برای شناسایی اراضی و کانون های داخلی منشاء گردو غبار و تثبیت و احیای آنها در محدوده و حریم شهر تهران و نیز همکاری در تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی و مراقبتی و تشخیص بیماری های ناشی از استنشاق گردو غبار را در دستور کار خود قرار دهد.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: همچنین به منظور هماهنگی و همکاری با ستاد مقابله با پدیده گردو غبار کمیته هماهنگی متشکل از معاون خدمات شهری ، رییس ستاد توسعه پایدار و محیط زیست، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیر کل حریم شهر تهران و.. تشکیل شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار