رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
  • کد خبر : 3994
  • چاپ خبر : شورای چهارم برنامه مندترین شورا در ادوار گذشته

شورای اسلامی شهر مشهد این نوید را می دهد که در پایان دوره چهارساله برای تک تک حوزه ها حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، محمد یوسف پیروی تدوین برنامه عملیاتی چهار ساله شهرداری و شورای شهر را یکی از بی سابقه ترین طرح های اجرایی شده در جهت شفاف سازی نهضت خدمت رسانی  سازمانها عنوان کرد .
وی با ارزیابی شورا و شهرداری دوره چهارم بعنوان برنامه مند ترین شورا و شهرداری در طول ادوار گذشته افزود: شورای چهارم در بدو ورود سیاستهای عملیاتی و بودجه ریزی ۴ ساله خود را بر اساس خواسته های مردمی تدوین و اجرایی کرده است.
رئیس واحد نظارت عالیه شورا نقطه عطف برنامه عملیاتی ۴ ساله را، دوری از عملکرد نقطه ای و جزیره ای و توسعه عدالت به صورت همه جانبه عنوان کرد و ادامه داد: تخصیص بودجه برای تمامی زیر ساخت های شهری و پروژه ها به طور منظم و عدالت محور درتمام قسمت های مختلف شهر و اجتناب از اجرای پروژه های خاص مقطعی، گواهی بر این ادعاست.
وی ادامه داد : شهرداری و شورا این نوید را می دهد که در پایان دوره چهارساله برای تک تک حوزه ها حرفی برای گفتن دارد و این نشان دهنده  آن است که  شورا در دوره سوم به لحاظ عملکرد در چه نقطه ای بوده و اکنون در کجا قرار دارند.
پیروی از برگزاری جلسات مستمرهفتگی با شهرداری مشهد جهت رصد عملکرد شهرداری در چارچوب برنامه عملیاتی خبر داد و گفت: یکی از مطالبات شورا از واحد نظارت عالیه بررسی پیشرفت و عملکرد شهرداری در قالب این برنامه بوده است که تاکنون عملکرد میان مدت شهرداری از لحاظ این مدیریت مطلوب بوده است .
رئیس واحد نظارت عالیه با اذعان به وجود نقاط قوت و ضعف در این برنامه تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد از کلیات برنامه محقق شده است اما مثل همه برنامه هایی که برای اولین بار پیاده سازی و اجرا می شود نیاز به اصلاحاتی دارد، از همین روی طی لایحه ای که از سوی شهرداری امسال به شورا ارائه خواهد شد این اصلاحات صورت خواهد پذیرفت .
پیروی اظهار کرد : سر فصل های برنامه عملیاتی شامل کلیه وظایف شهرداری و شورای شهر در زمینه های حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، اقتصادی و … در کلیه سازمانها و معاونت های وابسته به شهرداری اعمال می شود و با توجه به ارزیابی نظارت عالیه از عملکرد زیر مجموعه های شهرداری برخی از معاونت ها از افق برنامه ۴ ساله در سال سوم پیشی گرفته اند.
وی تاکید کرد: در پایان سال چهارم مردم می توانند به صورت کاملا شفاف اقدامات و بودجه ها و هزینه های صرف شده در شهرداری را درتمام حوزه ها مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار