رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
  • کد خبر : 3884
  • چاپ خبر : فعالیت بیش از ۲۰۰ مشاور در مشهد/ از نظر طرح‌های تفضیلی و جامع در حق مشهد ظلم شده است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از فعالیت ۲۲۰ مشاور فعال در عرصه پروژه‌های مهندسی در این شهر خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۰ مشاور در جامعه مهندسین خراسان رضوی ثبت شدند.

به گزارش شورانیوز از مشهد، مهدی ذاکرالحسینی  در نخستین همایش مشاوران برتر پروژه‌های شهرداری در تالار شهر اظهار داشت: مشهد از نظر انجام پروژه‌های عمرانی و مدیریت شهری می‌تواند به‌عنوان الگویی در کشور مطرح شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در همه سازمان‌های شهرداری مشهد از نظرات و تأیید مشاوران و مهندسین استفاده می‌شود بیان کرد: بهره‌گیری از دانش و تخصص مشاوران و مهندسین باید در همه دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد حال آنکه هنوز دستگاه‌های دولتی از این نظر ضعف دارند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از فعالیت ۲۲۰ مشاور فعال در عرصه پروژه‌های مهندسی در این شهر خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۰ مشاور در جامعه مهندسین خراسان رضوی ثبت شدند.

ذاکرالحسینی نقش مشاوران در بهبود و سرعت ساخت پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد را بسیار تأثیرگذار برشمرد و یادآور شد: دو عامل توجه به معماری اسلامی شهر و تصمیم‌گیری به‌موقع می‌تواند نقش مشاوران در پروژه‌های عمرانی را پررنگ‌تر کند.

وی با بیان اینکه از نظر طرح‌های تفضیلی و جامع در حق مشهد ظلم شده است افزود: عضویت همه مشاوران و مهندسین پروژه‌های عمرانی در شورای اجتماعی محلات می‌تواند علاوه‌بر تصمیم‌گیری درست و به‌موقع سبب تحقق مدیریت هماهنگ در شهر شود و حتی در عملیاتی شدن طرح‌های تفضیلی و جامع مشهد نیز نقش مهمی ایفا کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد متذکر شد: در حال حاضر ۱۵۰ شورای اجتماعی محلات در مشهد فعال هستند و جای مهندسان و مشاوران پروژه های عمرانی در این شوراها بسیار خالی است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار