رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر : 3794
  • چاپ خبر : محرومیت زدایی دغدغه شورا و شهرداری اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از دغدغه های شورای شهر و شهرداری محرومیت زدایی از مناطق محروم بوده است لذا شورای شهر در ردیف های بودجه ای به این موضوع توجه کرده است.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، رضا امینی در صد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های شورای شهر و شهرداری رفع محرومیت مناطق محروم است تا همه محلات با هم در یک سطح باشند، اظهار کرد: در جلسه تلفیق هقته گذشته به این موضوع تاکید شد و بر این اساس بودجه محرومیت زدایی توسط کمیته تخصیص با اولویت هایی معین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای مناطق محروم مختص پوشش حداقل نیازهاست، افزود: امید است قولهایی که برای رفع محرومیت از این مناطق داده می شود، اجرایی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، تاکید کرد: هدف از محرومیت زدایی در مناطق محروم، یکسان سازی محلات غنی و فقیر در تمامی حوزه هاست.
امینی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اجرای چهارمین حلقه حفاظتی شهر اصفهان گفت: این طرح یک پروژه مهم و فراشهری است ، طول این پروژه ۸۷٫۵ کیلومتر است که اصفهان و چند شهر را به هم متصل می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان کرد: باید برای اجرای این پروژه هم افزایی بین مدیریت استان، شهرداری اصفهان و شهرهای همجوار و سایر ارگانهای مربوطه صورت گیرد تا در اسرع وقت شاهد بهره برداری از آن باشیم.
امینی بیان کرد: سایر محورهای تردد شهری با مشکلاتی همراه هستند که با بهره برداری از این پروژه امید است این مشکلات حل شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار