رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
  • کد خبر : 3730
  • چاپ خبر : جلسه نخست ستاد دهه فجر شهرداری تبریز برگزار شد
در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز؛

جلسه نخست ستاد دهه فجر شهرداری تبریز برگزار شد

اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرداری تبریز به ریاست معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با حضور مدیران ستادی معاونت و معاونین فرهنگی واجتماعی مناطق دوازدهگانه شهرداری در معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برگزارشد.

به گزارش شورانیوز از تبریز، این نشست که با هدف برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز در ایام دهه فجر  برگزار شد، کلیات برگزاری این برنامه ها  و نحوه بهره گیری از ظرفیت فرهنگی واجتماعی وهنری شهرداری  به منظور پاسداشت متفاوت و هرچه بهتر حماسه مردم در بهمن ۵۷ مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز با بیان ارزشهای انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت دهه فجر مواردی را جهت برنامه ریزی و اجرا در دهه فجر امسال بیان نمودند.

وی، با بیان این مطلب که کمیته‌های مختلف دهه فجرجهت برگزاری باشکوهتر این ایام در شهرداری تبریز تشکیل گردیده است، عنوان کرد: امیدواریم جشن انقلاب اسلامی امسال  نیز  با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی وهنری و توسعه نشاط اجتماعی بصورت برجسته‌ای در سطح شهر نمود پیدا کند.

در ادامه این جلسه مدیران ستادی معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق دوازدهگانه  شهرداری تبریز هم ضمن ارائه گزارش عملکرد نکته نظرات خود را درخصوص اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها اعلام کردند.

یادآور میشود، جلسه هماهنگی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با معاونین فرهنگی مناطق دوازدهگانه  شهرداری به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌‏ریزی و تدوین بودجه پیشنهادی فرهنگی مناطق در سال ۹۶ و اجرای جشنواره زمستانی وهمچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری در ایام دهه فجر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار