رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
  • کد خبر : 3710
  • چاپ خبر : سیاست‌های تدوین بودجه ۹۶ در کمیسیون تلفیق چکش‌کاری شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سیاست‌های کلی برای تدوین بودجه ۹۶ و توزیع منطقی آن در مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین باید در کمیسیون تلفیق شورا چکش‌کاری شود تا به جمع‌بندی منطقی دست یابیم.

به گزارش شورانیوز از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین ظهر امروز با حضور اعضا در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

در این جلسه از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین درخواست شد، تا نظرات خود را در راستای سیاست‌های کلی بودجه ۹۶ جمع‌بندی و به شهرداری قزوین ابلاغ شود.

در این جلسه مطرح شد که شهرداری قزوین از بانک شهر ۸ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده که ۴ میلیارد آن به سازمان عمرانی شهرداری قزوین بابت انجام تعهدات و ۴ میلیارد دیگر برای پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شود.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه بیان کرد: سیاست‌های کلی برای تدوین بودجه ۹۶، نحوه اجرای خُرد پروژه‌ها به مبلغ ۴ میلیارد تومان و توزیع منطقی آن در مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین باید در کمیسیون تلفیق شورا چکش‌کاری شود تا به جمع‌بندی منطقی دست یابیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه عنوان کرد: شورایاران طی نشستی، پیرامون زمینه‌های مختلف، ۱۰۰ مورد نظرات خود را ارائه کردند که جمع‌بندی آن‌ها می‌تواند در رفع مشکلات شهری مفید باشد به همین دلیل باید از این نظرات استفاده کرد.

محمدرضا صدیقی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس در تدوین سیاست‌های کلی بودجه سال ۹۶ در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های سهل و آسان که شهروندان قزوینی می‌توانند از برکات و آثار آن در مدت کوتاهی برخوردار شوند باید در تدوین سیاست‌های کلی بودجه سال ۹۶ در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین سیاست‌های کلی و الزامات تدوین بودجه ۹۶ که مورد نظر اعضاست، مکتوب به رئیس شورا اعلام کنند تا پس از جمع‌بندی و تصویب در صحن شورا به شهرداری قزوین ابلاغ شود.

همچنین با توجه به اینکه در یکی از ردیف‌های بودجه پیش‌بینی شده تا پروژه‌های کوچک‌مقیاس به منظور جلب رضایتمندی مردم در مناطق مختلف شهر اجرا شود، در این خصوص هم نظرات مردمی و کمیسیون‌های شورا و پیشنهادات واصله از شورایاران، مکتوب به رئیس شورا اعلام شده تا به شهرداری قزوین ابلاغ شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار