رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
  • کد خبر : 3601
  • چاپ خبر : تقویت زیرساخت های فرهنگی تبریز با احداث شش فرهنگسرا در مناطق مختلف شهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از تقویت زیرساخت های فرهنگی تبریز با احداث شش فرهنگ سرا در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش شورانیوز  به نقل از معاونت عمرانی، محمد حسین اسحقی با اشاره به لزوم احداث این مجموعه ها در سطح شهر، نقش شهرداری‌ ها را در ارتقای سطح فرهنگ عمومی، گسترش فرهنگ شهروندی و تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی شهرمهم عنوان کرد وافزود: احداث فرهنگسراهای کوی استانداری، کوی ولی امر، فرهنگسرای بانوان رجائی شهر، فرهنگسرای مرزداران، مجموعه مذهبی و فرهنگی فرشته جنوبی، و فرهنگسرای محله کجواراز جمله  اقدامات صورت گرفته  توسط شهرداری تبریز در این راستا محسوب می شود.

وی در تشریح مشخصات فنی این پروژه ها گفت: احداث پروژه فرهنگسرای بانوان رجائی شهر در ۵ طبقه با سازه بتنی بازیر بنای ۶۵۰۰ مترمربع و با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا است.

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در رابطه با پروژه فرهنگسرای کوی استانداری اظهار داشت: این پروژه در مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۸۰۰ متر مربع در ۲ طبقه سازه ای با پیشرفت فیزکی ۹۱ درصد در حال اجرا است .

اسحقی همچنین دررابطه با پروژه فرهنگسرای کوی ولی امرتصریح کرد: این پروژه در مساحت ۱۲۰۰ متر مربع  و ۸۰۰ متر مربع زیر بنا در دو طبقه سازه ای با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال احداث است .

وی در ادامه به پروژه  فرهنگسرای محله کجوار اشاره کرد و گفت: ساختمان این پروژه نیز به متراژ۲۲۰ مترمربع  با پیشرفت ۳۵ درصدی در محله کجوار در حال اجرا می باشد .

معاون فنی و عمرانی شهردارتبریز در تشریح مشخصات فنی پروژه فرهنگسرای مرزداران نیز گفت: این پروژه  در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با ۹۰۰ مترمربع زیربنا در۲ طبقه در حال اجرا می باشد.

اسحقی از دیگر پروژه های فرهنگی این معاونت، به احداث فرهنگسرا در سطح منطقه ۱۰ اشاره کرده و گفت: این فرهنگسرا در دو طبقه سازه ای به مساحت ۸۰۰ متر مربع مراحل پایانی خود را طی می کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار