رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر : 3445
  • چاپ خبر : با رویکرد سیاسی مشکلات مردم تهران حل نمی‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع ایجاد ترافیک روشن است؛ سیاست‌های غلط دولت و تزریق خودرو به شهر که ظرفیت محدودی دارد موجب ایجاد ترافیک شده است.

به گزارش شورانیوز از تهران ، رضا تقی‌پور ،‌درباره روند افزایش ترافیک در شهر تهران، اظهار داشت: قطعاً با رویکرد سیاسی نه تنها مشکلات شهر حل نخواهد شد بلکه به پیچیدگی‌های آن نیز افزوده می‌شود و دود این ناهماهنگی‌ها تنها به چشم مردم خواهد رفت.

وی ادامه داد: متأسفانه فضای سیاسی و شانتاژها از بیرون به شورای شهر تهران تحمیل می‌شود.

وی افزود:‌علت ترافیک تهران روشن است؛ سیاست‌های غلط دولت و تزریق خودروهای بسیار به شهر با توجه به اینکه ظرفیت خودرویی شهر محدود است، موجب ترافیک شده است.

تقی‌پور بیان داشت:‌ دولت به جای اینکه مطالبات مدیریت شهری را پرداخت کند هر روز به خودروهای شخصی اضافه می‌کند و شرایط فعلی ترافیک ایجاد می‌شود و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: چرا دولت به تعهدات خود در حمل و نقل عمومی عمل نمی‌کند در صورتی که حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران به توسعه حمل و نقل عمومی بستگی دارد.

وی یادآور شد: متأسفانه بعضی‌ها در فضای مجازی با بمباران اطلاعاتی غلط موجب می‌شوند قوه تعقل مردم را بگیرند و ذهن‌ها را مهندسی کنند و در نهایت اطلاعات غلط را به جای درست به خرد مردم دهند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود، گفت: همین اقدام مانده است که زنجیره انسانی مقابل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ایجاد کنیم چرا که تمامی مکاتبات را دولت و نیروی انتظامی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب انجام شده است ولی اقدام عملی صورت نمی‌گیرد.

وی تأکید کرد: با برگزاری نمایشگاه در وسط شهر قطعاً ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود و در این خصوص باید دولتمردان سریعاً اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار