رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
  • کد خبر : 3422
  • چاپ خبر : ضرورت توجه ویژه مقابله با بلایای طبیعی توسط مردم و دستگاه ها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است که همه دستگاهها نسبت به ایمن سازی تجهیزات خود در برابر زلزله و بلایای طبیعی اقدام کنند تا خسارات احتمالی کاهش یابد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، رضا امینی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به در پیش رو بودن  روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: لازم است که همه مردم و دستگاهها نسبت به مقابله با بلایای طبیعی از جمله زلزله آمادگی لازم را کسب نمایند تا شاهد کاهش خسارات احتمالی در مواجهه با بلایای طبیعی باشیم.
وی ادامه داد: چندی پیش هم شاهد افتادن درختان معابر خیابانها به دلیل وزش تند باد بودیم که لازم است سازمان پارکها و فضای سبز این موضوع را جدی گرفته و برای آن چاره اندیشی کند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به آب گرفتگی برخی از معابر اشاره کرد و افزود: این آب گرفتگی ها باعث شده تا مشکلاتی برای همشهریان به وجود بیاید که از این رو لازم است طرحی مبنی بر هدایت آبهای سطحی تدوین و اجرایی شود.
امینی بیان کرد: این مهم باید با همکاری شهرداری و سایر دستگاهها انجام شود تا نسبت به قبل شرایط بهتری در این باره داشته باشیم.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: از همکاران شنیده می شود که در شهرداری های مناطق به این مهم توجه نمی شود، در صورت ادامه داشتن این جریان مجبور می شویم که نام فرد را منتشر و بوسیله شهردار این مسئله را رفع کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار