رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر : 3339
  • چاپ خبر : بیکاری و رکود در جامعه باعث افزایش تعداد مسافربرهای شخصی شده است

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم به ذکر است که بایستی پلیس راهور به صورت قانونی جلوی فعالیت مسافربرهای شخصی را بگیرد و اجازه ندهد که در سطح شهر، اقدام به سوار و پیاده کردن مسافر کنند.

به گزارش شورانیوز از تهران ، محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص افزایش بی رویه تعداد مسافربرهای شخصی در سطح خیابان های پایتخت اظهار داشت: بی تردید سوار کردن مسافر توسط مسافربرهای شخصی اقدامی غیرقانونی است و هیچ نهادی به این رانندگان اجازه مسافرکشی در پایتخت را نداده است.

وی در ادامه افزود: البته طبیعی است که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و همچنین افزایش بیکاری، عده ای مردم برای کسب روزی حلال، اقدام به مسافرکشی با وسیله شخصی خود می کنند که این جنبه آن به نظر مشکل دار نیست.

رئیس کمیته حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که افزایش تعداد مسافربرهای شخصی و همچنین دستفروشان خیابان و مترو ناشی از رکود اقتصادی حاکم بر جامعه است، خاطرنشان کرد: مطمئنا بیکاری در جامعه این افراد را مجبور به انجام چنین اقداماتی کرده است.

سرخو در ادامه تصریح داشت: نکته ای که وجود دارد این است که مردم برای تردد در مسیرهای درون شهری، استفاده از خودروی تاکسی که از امنیت و آرامش بیشتری برخوردار است، ترجیح می دهند. به همین جهت کار رانندگان تاکسی از کارشان کم نمی شود.

وی گفت: لازم به ذکر است که بایستی پلیس راهور به صورت قانونی جلوی فعالیت مسافربرهای شخصی را بگیرد و اجازه ندهد که در سطح شهر، اقدام به سوار و پیاده کردن مسافر کنند. حال چنانچه لایحه مدیریت یکپارچه شهری که توسط هیئت دولت در حال بررسی است، به تصویب برسد، پلیس راهور زیرمجموعه مدیریت شهری قرار گیرد، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار