رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
  • کد خبر : 3109
  • چاپ خبر : ضرورت همراهی آستان حضرت معصومه(س) برای ساماندهی میدان مطهری

رئیس شورای اسلامی شهر قم بر ضرورت همراهی مالکین و آستان حضرت معصومه(س) برای اجرایی کردن پروژه ساماندهی میدان مطهری تأکید کرد.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، ولی‌الله بیاتی، با اشاره به وضعیت پروژه ساماندهی میدان مطهری اظهار کرد: در حال حاضر پروژه ساماندهی میدان شهید مطهری به دلایل مختلف هیچ پیشرفتی نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه چند سالی هست که در برنامه شهرداری قرار دارد افزود: جلسات زیادی تاکنون بین طرف‌های دخیل در این پروژه برگزار شده اما تاکنون به پیشرفت قابل توجهی در ابعاد مختلف اجرایی و تصمیم‌گیری در پروژه نرسیده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر آمادگی شهرداری برای تملک محدوده میدان مطهری و اجرای پروژه ساماندهی این میدان گفت: تعدادی واحد تجاری در مجتمع تجاری شمسه آماده شده تا در صورت نیاز برای تهاتر واگذار شود اما همچنان پیشرفت قابل توجهی شاهد نبوده‌ایم.

وی با اشاره به مشکلات عدم پیشرفت پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: سه مشکل در روند پیشرفت این پروژه وجود دارد؛ بخشی از این مشکلات به آستان مقدس حضرت معصومه (س) بر می‌گردد که باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرای این پروژه را داشته باشد.

بیاتی با تأکید بر ضرورت عزم مدیریت آستان حضرت معصومه (س) برای پیشبرد پروژه ساماندهی میدان مطهری تصریح کرد: بخشی از مشکلات پروژه نیز به افرادی بر می‌گردد که در این محدوده مالک هستند و در حال تجارت؛ البته شهرداری آمادگی دارد تا در مجتمع تجاری شمسه به عنوان معوض به این افراد واحد تجاری واگذار کند.

وی با بیان اینکه تفاهم لازم با مالکین و آستان حضرت معصومه (س) هنوز برقرار نشده است، گفت: پیگیر هستیم تا بتوانیم شرایط مناسبی را برقرار کرده و زمینه اجرایی شدن این پروژه در این بخش مهم شهر را فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات موجود در میدان شهید مطهری به دلیل تراکم بالای واحدهای تجاری و همچنین به عنوان مرکز تبادل ترافیکی هسته مرکزی شهر تصریح کرد: اجرای پروژه ساماندهی نقش اساسی در رفع مشکلات این بخش شهر و بهبود عبور و مرور و رضایتمندی مردم دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار