رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
  • کد خبر : 3045
  • چاپ خبر : “کنارگذر مهرویلا” کرج ۲۲ بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود

شهردار کرج از افتتاح کنارگذر مهرویلا ‌۲۲ بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش شورانیوز از کرج ، در جلسه شورای شهر کرج که صبح امروز در صحن علنی شورا برگزار شد، فاطمه آجرلو اظهار داشت: به موضوع کتاب و کتابخوانی باید اهمیت بیشتری داده شود.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه این امر یک نقطه ضعف در کرج محسوب می‌شود و باید به صورت جدی به آن رسیدگی شود، گفت: بسیاری از کتابخانه‌ها در سطح شهر فاقد امکانات اولیه هستند و مراجعان آن‌ها از امکانات کمی برخوردارند.

سعید فیروزگاه، عضو دیگر شورای شهر کرج با اشاره به عملکرد شهرداری در رابطه با نامگذاری محلات افزود: نامگذاری‌های صورت گرفته در کمیته مربوطه اجرایی نشده، مانند پل مهرویلا که نام اصلی آن محتشم کاشانی است.

وی با اشاره به این موضوع گفت: با نزدیک‌شدن افتتاح این پروژه همچنین در سطح شهر شاهد بنرهایی با نام پروژه مهرویلا هستیم که این درست نیست و باید این پروژه با نام اصلی خود خوانده شود.

امیرحسام عباسی عضو دیگر شورای شهرکرج ضمن تبریک ۱۶ آذر، خواستار رسیدگی به وضعیت نیروهای پاکبان در مناطق شد و عنوان کرد: متاسفانه گزارشاتی نسبت به اخراج بی‌رویه این قشر و همچنین اخذ مبالغی از مردم گزارش  شده که جای پیگیری و بررسی دارد.

وی با بیان اینکه  شهرداری باید نسبت به سرو سامان دادن به این موضوع در جهت از بین‌بردن ناامنی شغلی پاکبان‌ها اقدام کند، گفت: باید در مورد خیابان ۵ و ۶ آق تپه در منطقه ۱۲ تعیین‌تکلیف شود چراکه تملکات در این منطقه جهت تعریض انجام شده اما اقدامی صورت نگرفته و نیازمند توجه است.

بهنام محمودی دیگر عضو شورا با اشاره به اینکه کرج تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است گفت: بیشتر مسیرهای خیابان ولیعصر آق‌تپه در منطقه بازگشایی نشده ‌و شهرداری کرج باید زمین‌های کشاورزی که زیر پل محتشم کاشانی وجود دارد و کمربند شرقی محسوب می‌شود را، بازگشایی کند.

همچنین در این جلسه ترکاشوند اظهار داشت: پروژه مهرویلا (‌محتشم کاشانی) با تدبیر و راهنمایی شورای شهر کرج به سرانجام می‌رسد که به‌زودی با بهره‌برداری از این پروژه گره ترافیکی در بخشی از شهر بازگشایی می‌شود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه پل محتشم کاشانی یکی از پروژه‌های بسیار مهم محسوب می‌شود، گفت: ۲۲ بهمن ماه سال جاری کنارگذر مهرویلا افتتاح می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار