رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر : 2973
  • چاپ خبر : اولویت بودجه آینده باید با برنامه‌های زیباسازی شهری باشد

عضو کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تبریز، بر لزوم تدوین برنامه‌و‌بودجه سال ۹۶ بر اساس اصول زیباسازی شهری تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا، علاالدین نورمحمدزاده در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با برشمردن ضرورت‌های شش ماه پایانی دوره فعالیت شورای چهارم، خاطرنشان کرد: برنامه‌های عمرانی هر قدر هم منسجم باشد، نیازمند نماسازی‌ها و زیباسازی‌های جذاب و زیبا هستند؛ از این رو، اولویت بودجه آینده باید با برنامه‌های زیباسازی شهری باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های عمرانی گره‌گشا و تکمیل برنامه‌های نیمه‌تمام باید رویکرد کلی برنامه‌های عمرانی باشد؛ در کنار این بحث، باید سازه‌های عمرانی و تقاطع‌های غیر‌همسطحی که از گذشته در شهر اجرا شده، تعمیر و نگهداری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز متذکر شد: رویکرد اقتصادی شهرداری در صورت اجرای اصول درآمدزایی، پشتیبان برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

نورمحمدزاده گفت: بازسازی اعتماد عمومی، بحثی است که باید در ارایه گزارش‌های اساسی و قبول انتقادات سازنده و واقعی مورد توجه شورا باشد.

وی اضافه کرد: باید آن دسته از داشته‌های فرهنگی‌ شهر را که مورد غفلت قرار گرفته، در ارتباطات بین‌‌المللی مورد توجه و معرفی قرار بدهیم.

عضو کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تبریز، تقویت انظباط شورا، حفظ اقتدار شورا، افزایش مدارا و بها دادن به وقت و جایگاه کلی این نهاد مدنی را از دیگر الزمات رفتاری شورا در شش ماه آتی خواند که باید مورد توجه تک‌تک اعضا باشد.

وی تاکید کرد: شورا باید با نگرش‌ها و مصوبات جدید، زمینه‌های تخلف و فساد را از میان بردارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار