رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 22 May
  • یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
  • کد خبر : 2955
  • چاپ خبر : اصلاح هندسی ورودی‌های شهر همدان براساس طرح تفصیلی انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه امور کلان شهر همدان نیازمند همفکری مدیران با شوراهاست، گفت: اصلاح هندسی ورودی‌های شهر همدان، جورقان و مریانج براساس طرح تفصیلی انجام شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم  ، سیداحمد حسنی حلم در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان همدان با مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: مدیران باید برای جلوگیری از هدر رفتن توان و ظرفیت مدیریتی، از توجه به مسائل حاشیه‌ای و جزئیات پرهیز کرده و توان خود را بیشتر معطوف به امور کلان و مشکلات اصلی استان کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه با توجه به مشکلات عدیده بر سر راه مردم دیگر نباید دنبال اسم و شهرت بود و همه مسئولان و مدیران بایستی تمام همت و تلاش خود را برای رفع تنگناهای زندگی شهروندان بکار گیرند، افزود: کسی که برای حل مشکلات مردم قدم برداشته و خدمتی انجام می‌دهد، در نهایت در محضر وجدان خود و خدای متعال راحت و آرام است.

حسنی حلم تصریح کرد: با توجه به ماهیت و ساختار حوزه راه و شهرسازی، توجه به مباحث کارشناسی و استفاده از تجربیات اعضای شوراها به عنوان آشنایان به امور حوزه فعالیت بسیار مهم و راهگشاست.

مجید قره باغی دیگر عضو شورای اسلامی شهرستان همدان نیز در این جلسه عنوان داشت: طرح تفصیلی شهر جورقان اخیرا تهیه و تصویب شده و همانند بسیاری از طرح‌های تفصیلی دیگر دارای مغایرت‌های جزئی است که نیاز به بررسی آنها در کمیته فنی استان است. ضروری است جلسه این کمیته با محوریت شهر جورقان هرچه زودتر و حداکثر تا پایان امسال تشکیل و این مسائل بررسی و جمع‌بندی شود.

قرا باغی با اشاره به حجم زیاد و سنگین بودن دستور جلسات کمیته فنی استان، پیشنهاد کرد برای تسریع در ارزیابی‌ها و افزایش دقت در تصمیم گیری‌ها، کارگروهی در سطح شهرستان‌ها با استفاده از مسئولان و کارشناسان ذیربط تشکیل شده و موارد قبل از طرح در کمیته فنی استان، توسط این کارگروه شهرستانی بررسی و نتایج برای ان کمیته ارسال شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهرستان همدان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر و شهرداری جورقان، موضوع اصلاح هندسی ورودی‌های دوگانه شهر جورقان را از مشکلات اصلی این شهر نامبرده و افزود: به‌جای زیرگذر مشخص شده برای حل این مشکل، روگذر یکطرفه در ورودی دوم شهر احداث شود تا هم هزینه اجرای پروژه پائین آمده و هم مشکل ترافیکی این منطقه رفع شود.

مجتبی خورشیدی دیگر عضو شورای شهرستان هم با بیان اینکه عمل به قانون بسیاری از مشکلات مردم را حل می‌کند، عنوان داشت: هر امضای که توسط مدیر انجام می‌شود، بسیار مهم و اثرگذار است و بایستی نهایت دقت در تائید طرح‌ها و پروژه‌ها اعمال شود.

وی ضمن انتقاد از دنبال اسم بودن و گزراشی کار کردن برخی از مدیران و مسئولان، بیان داشت: خدمت به مردم مسئولیت سنگینی است که باید بسیار مهم شمرده شود و هرکس در هر پست و مقامی که هست تمام تلاش خود را برای حل موانع پیش روی آنان بکار گیرد.

عضو شورای شهر مریانج با بیان گزارشی از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در شهر مریانج، پیگیری احداث بازار مبل این شهر را یکی از خدمت ارزشمندی برشمرد که می تواند در آینده درآمد پایداری برای شهرداری به ارمغان آورد.

وی اظهار داشت: در دوره جاری شورا به‌دنبال این بوده‌ایم که از طریق سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های زیربنایی و نیز طریق تغییر کاربری های کلان و عمده، چشم انداز آتی شهر را روشن و امیدوارانه ترسیم کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار