رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
  • کد خبر : 2930
  • چاپ خبر : تأخیر در پرداخت دستمزدها موجب تضییع حق کارگران شهرداری اصفهان شده است

حقوق و دستمزد کارگران و کارکنان شهرداری اصفهان عقب افتاده که از شهردار اصفهان تقاضا دارم تا اقدامات لازم جهت جلوگیری از تضییع حق و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری اصفهان را به عمل آورد.

به گزارش شورانیوزبه نقل از فارس ، محمدرضا فلاح صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: متأسفانه اکثر کارکنان ادارات به خصوص کارکنان شهرداری با مشکلات معیشتی زیادی مواجه هستند و تمام هزینه‌های زندگی خود را براساس حقوق ناچیز ماهیانه برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: کارکنان و کارمندان اکثر ادارات و شهرداری ماهیانه باید هم اجاره منازل مسکونی خود را پرداخت کنند و هم قسط‌های دیگر را بدهند که اگر پرداخت حقوق آن‌ها چندین روز به تعویق افتد زندگی آنان دچار اختلال شده و با آسیب‌های دیگری نیز مواجه خواهند شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متأسفانه طی ماه‌های اخیر حقوق و دستمزد کارگران و کارکنان شهرداری اصفهان عقب افتاده که از شهردار اصفهان تقاضا دارم تا اقدامات لازم جهت جلوگیری از تضییع حق و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری اصفهان را به عمل آورد چراکه در صورت عقب افتادن حقوق کارگران انگیزه آنان برای کار نیز کمرنگ خواهد شد.

وی عنوان داشت: اگر چنین مسائلی ادامه پیدا کند، سوء مدیریت و عدم توانایی در اداره شهرداری برای شهردار اصفهان را به همراه خواهد داشت چراکه رسیدگی به معیشت و حق و حقوق کارکنان و گارگران شهرداری از وظایف اصلی شهردار است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار