رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
  • کد خبر : 2913
  • چاپ خبر : سازمان تاکسیرانی به شکایات مردم در خصوص سرویس مدارس رسیدگی کند

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از سازمان تاکسیرانی تقاضامندم تا به شکایات مردم در خصوص سرویس مدارس رسیدگی کند.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، غلامحسین صادقیان صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی معلولان اظهارکرد: یکی از مهمترین شاخص‌های شهر اصفهان که همواره مورد مباهات مدیریت شهری و شهروندان بوده، نظافت و پاکیزگی به موقع شهر است.

وی افزود: متأسفانه اخیراً در بازدیدها و مراجعات مردمی، شکایات متعددی در این خصوص وجود داشته است که این مهم بیشتر در مناطق حاشیه‌ای مطرح می‌شود، عنوان می‌شود که معابر اصلی نظافت مناسب دارد ولی معابر فرعی و داخل محلات وضعیت مناسبی ندارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از آنجایی که نظافت جزو وظایف اولیه شهرداری است، از شهردار اصفهان تقاضا دارم تا به نظافت معابر فرعی و محلات توجهی ویژه داشته و جهت مرتفع ساختن این نگرانی مردم اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: همه ساله شهرداری اصفهان لایحه‌ای را جهت تأمین هزینه سرویس مدارس به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه می‌دهد که در این لایحه چندین آیتم از جمله نوع خودرو، تعداد سرنشین، فاصله مدرسه تا محل سکونت دانش‌آموز مطرح می‌شود که هزینه سرویس ایاب و ذهاب هر دانش‌آموز با ترکیبی از این شاخص‌ها تعیین می‌شود.

صادقیان خاطرنشان کرد: از سازمان تاکسیرانی به عنوان دستگاه اجرایی مرتبط با این بحث تقاضامندم تا نظارت کافی بر حسن اجرای مصوبات فوق را داشته باشد؛ شکایات متعددی در این خصوص مبنی بر عدم نظارت سازمان تاکسیرانی بوده و در برخی از قراردادهای صورت گرفته مبالغی ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از مبلغ مصوب از مردم دریافت شده و حتی میزان دانش‌آموز در این خودروها بیشتر از تعداد سرنشینان مصوب بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار