رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
  • کد خبر : 2835
  • چاپ خبر : شورای شهر قزوین ۲۰ میلیارد ریال به مساجد این شهرستان اختصاص داد

عضو کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر قزوین از کمک ۲۰ میلیاردریالی شورای شهر قزوین به مساجد خبر داد.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، مریم نخستین اظهار داشت: مساعدت ۲۰ میلیارد ریالی به مساجد در بخش‌های عمرانی‌، نرم‌‌افزاری و سخت‌افزاری بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با توجه به اهمیت مساجد، سال گذشته نیز مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به این پایگاه مذهبی و فرهنگی مساعدت شده است.

احداث ۲۵ مسجد در دوره چهارم فعالیت شوراهای قزوین

حسین غیاثوند عضو شورای شهر قزوین اظهار داشت: در دوره چهارم فعالیت شورای اسلامی شهر قزوین ۲۵ مسجد در مقیاس محله و منطقه ساخته شده و یا در حال احداث است.

وی عنوان کرد: نسبت به موضوع مسجد در شورای اسلامی شهر قزوین دغدغه وجود دارد، ولی نباید مساعدت شورا به مساجد سبب شود تا دستگاه‌های اصلی متولی مسجد‌، از انجام وظایف خود کناره‌گیری کنند.

غیاثوند افزود: شورای شهر متولی مسجد نیست، بلکه باید کمک کند تا مردم به صورت خودجوش مسجد ساخته و دستگاه‌های متولی نیز اقدامات مربوط به حوزه خود را انجام دهند.

درآمد پایدار از مهم‌ترین اهداف سند چشم‌انداز پنج‌ساله شهری در قزوین است

علی صادقی‌نیارکی رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای شهر قزوین اظهار داشت: سند چشم‌انداز پنج‌ساله شهرداری قزوین با هدف دستیابی مدیریت شهری و کهن شهر قزوین به درآمد پایدار تدوین شود.

وی گفت: باید در اندیشه فراهم‌آوردن بستر مناسب برای دستیابی به درآمد پایدار برای شهر و شهرداری قزوین باشیم و متولیان امر در جریان تدوین این سند به کسب درآمد پایدار توجه ویژه داشته باشند.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای شهر قزوین افزود: با فراهم‌شدن منابع درآمدی پایدار برای شهرداری، برنامه‌ریزی برای ارتقاء زیرساخت‌ها انجام شده و زمینه دستیابی به شهری توسعه یافته فراهم می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار