رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
  • کد خبر : 2823
  • چاپ خبر : استفاده از طرح های معماری ایرانی- اسلامی در ساختمان جدید شهرداری منطقه ۱۲

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استفاده از طرح های معماری ایرانی- اسلامی در ساختمان های احداثی شهرداری جزء تاکیدات اعضاء شورای اسلامی دوره چهارم بوده است.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایمنا، عبدالرسول جان نثاری در حاشیه بازدید از ساختمان جدید شهرداری منطقه ۱۲ اظهار کرد: این منطقه از خیابان امام خمینی (ره) تا خیابان کاوه به صورت عرضی گسترش داشته و مردمی که از خیابان های ضلع شرقی این منطقه قصد رجوع به این منطقه را داشتند، مسافت زیادی را باید طی میکردند تا به ساختمان اداری منطقه برسند که این موضوع موجب نارضایتی اهالی منطقه شده بود.
وی ادامه داد: این ساختمان که در مساحت حدود ۴۵۰۰ مترمربع احداث شده از نظر طراحی دارای فضاهای خوب  و نور کافیست که موجب خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم می شود.
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در طراحی این ساختمان از طرح های معماری ایرانی- اسلامی و مصالح بومی از جمله آجر، کاشی که با معماری شهر اصفهان مطابقت بهتر دارد استفاده شده است
جان نثاری همچنین از نکات خوب این پروژه را تامین پارکینگ مورد نیاز در زیر ساختمان و هم در محوطه اطراف دانست و ادامه داد: در آینده نه چندان دور پردیس خانواده محور در مجاورت این شهرداری احداث می شود از این رو قطعه زمینی برای پارکینگ مشترک شهرداری و پردیس خانواده پیش بینی شده است.
رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اصفهان با اشاره به احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه ۱۲ در محدوده محروم منطقه افزود: امیدواریم احداث چنین مجموعه هایی بتواند رفع محرومیت این مناطق را به دنبال داشته باشد.
جان نثاری اضافه کرد: همچنین نزدیکی این ساختمان به ایستگاه قطار شهری مراجعه مردم را به این منطقه آسان می کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار