رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
  • کد خبر : 2701
  • چاپ خبر : اصفهان نیازمند برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متخصصان دانشگاهی است
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان:

اصفهان نیازمند برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متخصصان دانشگاهی است

برای تحول در سطح فرهنگ شهر نیاز به تنظیم برنامه‌های فرهنگی و آموزشی توسط متخصصان دانشگاهی داریم.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، سید کریم داودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهارکرد: بدون شک تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است.

وی آموزش فرهنگ شهروندی را موضوعی به حاشیه رفته‌ای عنوان کرد و افزود: یکی از پایه‌های توسعه مشارکت، ارتقای فرهنگ شهروندی است؛ شاخص مشارکت مردم اصفهان نسبت به شهرهای توسعه یافته بسیار پایین‌تر است.

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آموزش فرهنگ شهروندی در ترافیک و حمل و نقل عمومی با استفاده از گزارش و فیلم تا ۳۰ درصد از ترافیک شهری را کاهش خواهد داد.

وی موضوع تفکیک زباله را موضوعی فراموش‌شده خواند و خاطرنشان کرد: روزانه هزار تن زباله در شهر اصفهان تولید شده که از میان تنها ۳۰۰ تن آن جداسازی می‌شود و این در حالی است که در شهرهای توسعه‌یافته بیش از ۹۰ درصد زباله‌ها جداسازی می‌شوند.

داودی تأکید کرد: دیگر با سخنرانی، مصاحبه و ارائه گزارشات رسانه‌های سیمای شهر، صدای شهر، روزنامه اصفهان زیبا، فرهنگسراها و تئاترهای سطح شهر نمی‌توان در سطح فرهنگ شهر تحول ایجاد کرد و نیاز به تنظیم برنامه‌های فرهنگی و آموزشی توسط متخصصان دانشگاهی داریم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار