رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
  • کد خبر : 2690
  • چاپ خبر : ضرورت ورود بخش خصوصی برای ایجاد پارکینگ در کرج

بسیاری از مجتمع‌های اداری و تجاری‌ کرج پارکینگ مناسب ندارند.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا ، محمدصادق باغستانی، اظهارکرد: امروزه ترافیک به یکی از معضلات اساسی کلانشهرهایی از جمله کرج تبدیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از علل ایجاد ترافیک پارک خودروها در مکان‌های نامناسب از جمله کنار معابر و خیابان‌های پررفت وآمد است.

عضو شورای شهرکرج‌ اضافه‌کرد: هم‌اکنون بسیاری از رانندگانی‌ که در مرکز شهر تردد دارند ناچارند خودروی خود را در کنار خیابان پارک کنند چون شمار پارکینگ در این  نقاط بسیار محدود است.

این مسئول با اشاره به تمرکز واحدهای تجاری و اداری در نقاط مرکزی‌ کرج توضیح داد: متأسفانه برای بسیاری از واحدهای تجاری و اداری کرج‌که در مرکز این شهرستان متمرکز هستند پارکینگ ایجاد نشده است.

عضو شورای شهر کرج افزود: این وضعیت باعث شده هم مردم و هم صاحبان واحدهای تجاری و اداری خودروهای خود را در خیابان پارک کنند که این امر باعث تشدید ترافیک در این منطقه می‌شود.

باغستانی خاطرنشان کرد: در شرایط موجود شهرداری باید از عوارضی‌که از محل جریمه کسر می‌کند هزینه پارکینگ را اخذ کند و برای ساخت پارکینگ‌های عمومی و مکانیزه در شهر اقدام کند.

این مسئول با اشاره به این‌که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند ازعهده تأمین اعتبار ساخت پارکینگ‌های مورد نیاز کرج‌نشینان بربیاید، یادآور شد: در این خصوص بخش خصوصی باید وارد عمل شود تا بخشی از معضل موجود برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار