رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
  • کد خبر : 2610
  • چاپ خبر : ساخت سریال “فاتح سوسنگرد” شهید تجلایی به‌زودی آغاز می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز، اقدام این کمیسیون برای ساخت سریال فاتح سوسنگرد را گام کوچکی برای ادای دین در حق شهدا و سرداران رشید لشگر عاشورا به ویژه سردار شهید علی تجلایی خواند.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایکنا ، سعید حاجی‌زاده، رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز، امروز در دیدار با خانواده معظم شهید تجلایی، به مناسبت سالگرد حماسه آفرینی این شهید والا مقام در حماسه آزادسازی سوسنگرد گفت: هرچند سنم امکان حضور در جبهه و همرزمی شهدای عزیز را نمی­‌داد اما همواره خود را مدیون شهدا به ویژه شهید تجلایی می دانم زیرا که این شهید بزرگوار حق بزرگی بر گردنمان دارد.
وی، گفت: رزمندگان رشید لشکر ۳۱ عاشورا با فرماندهی سردار شهید تجلایی، که به فتح سوسنگرد منجر شد نقش محوری و اصلی را ایفا کردند و مدیریت شهری تبریز برای جاودانه کردن این رشادت‌ها در قالب تولید یک اثر تلویزیونی فاخر مصمم است.
حاجی‌زاده افزود: اراده برای تولید این اثر فاخر، روایت بخشی از رشادت‌های رزمندگان و فرماندهان لشگر همیشه پیروز عاشورا و حرکت در مسیر نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت است تا حداقل بخشی از داستان زندگی و جانفشانی‌های سرداران شهید آذربایجان با استفاده از زبان هنر ماندگار شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز، با تشریح روند شکل گیری ایده تولید سریال فاتح سوسنگرد در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و پیش بینی آن در بودجه فرهنگی امسال، از استقبال و حمایت شهردار تبریز و اعضای شورا از این طرح قدردانی کرد.
حاجی زاده تاکید کرد: صدا و سیما و تمام عوامل ساخت این سریال باید همه توان و امکانات لازم را برای تولید با کیفیت این برنامه برای پخش از شبکه‌های ملی بکوشند و امیدوارم از تمامی ظرفیت‌های بومی و ملی برای تولید اثری فاخر و در شأن تبریز و رشادت‌های فرزندانش بهره گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار