رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
  • کد خبر : 2527
  • چاپ خبر : بودجه ۹۶ شهرداری پایان دی‌ماه تقدیم شورای شهر می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر سال برابر قانون شهرداری ملزم است تا آخر دی ماه، بودجه سال بعد شهرداری تهران را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کند، افزود: این کار هر سال اتفاق افتاده است و امسال نیز روال کار بر همین است.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا ، ناصر امانی با تاکید براینکه طی این دوره ده ساله مدیریت شهری در تهران همیشه لایحه بودجه برابر قانون در اواخر دی ماه تقدیم شورای شهر شده است، گفت: امسال هم بودجه سال ۹۶ شهرداری تهران قبل از پایان دی ماه تقدیم شورای اسلامی شهر تهران خواهد شد.
معاون شهردار تهران با اشاره به سیاستهای بودجه ای سال ۹۶ که در جلسه هفته گذشته شورای شهر به تصویب رسید، گفت: زمینه و بستر آماده است که بتوانیم به موقع لایحه بودجه را تقدیم شورای شهر کنیم.
به گفته معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران لایحه بودجه در سه بخش راهبردهای اساسی در سال ۹۶، لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۶ و پیوست‌ها و سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۹۶ ارائه می شود.
براساس اعلام تهران سما، امانی با تاکید بر اینکه بودجه سال ۹۶ بر اساس دستورالعمل ها و شرایط موجود باید مدیریت شود، خاطرنشان کرد: در بودجه ریزی بودجه سال ۹۶ ، تلاش می شود با نگاهی واقع گرایانه ردیف های درآمدی مطرح و پیشنهادات به نحوی ارائه شود که در تحقق آن هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار