رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
  • کد خبر : 2521
  • چاپ خبر : اجرای طرح‌های مسیرگشایی برنامه محور نیست

یک عضو شورای شهر تبریز گفت: در اجرای طرح‌های مسیرگشایی برنامه محور پیش نرفته‌ایم.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا، محمد حسین جعفری در جلسه امروز شورای شهر تبریز با بیان این مطلب افزود: به گفته شهردار تبریز، شهرداری در طول سه سال گذشته بیش از ۵۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی هزینه کرده است، اما در زمینه اجرای طرح های مسیر گشایی حدأقل کارها و آن هم به صورت نیمه تمام انجام شده است.

جعفری ادامه داد: معتقدم پروژه های مسیرگشایی مهمتر از احداث تقاطع های غیر همسطح است؛ چرا که گره های ترافیکی تبریز را مسیرگشایی‌ها حل می‌کند.

وی با اشاره به سفرهای خارجی اعضای شورا در طول این سه سال، هیچگاه در صحن شورا در خصوص سفرهای خارجی اعضا تصمیم گیری نشد و اذهان عمومی در جریان این سفرها قرار نگرفت، امروز شائبه‌هایی که در این خصوص وجود دارد، نتیجه همین نبود مدیریت شورایی است.

وی افزود: همواره باید برای پاسخگویی در خصوص تصمیمات‌مان آماده باشیم. وقتی نامه ای را امضاء کرده، برای لایحه ای دست بالا می بریم و یا پروژه ای را با ترک تشریفات و با قیمتی بالاتر از فهرست بهای موجود به پیمانکاری واگذار می‌کنیم، این را بدانیم که روزی مسئولان بالادستی در این خصوص از ما سئوال خواهند کرد.

این عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه بنده مخالف پروژه میدان آذربایجان بودم، خاطرنشان کرد: میدان آذربایجان به عنوان بزرگترین میدان کشور، وسعتی ۱٫۵ برابر میدان آزادای تهران داشت، همچنین فضای سبز آن نیز قابل توجه بود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در هر ثانیه سه خودرو در این میدان تردد می‌کرد، نیازی به اجرای چنین پروژه عظیمی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان نبود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار