رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
  • کد خبر : 2233
  • چاپ خبر : راه نجات اقتصاد شهر و رونق کسب و کار توجه به زیرساخت های گردشگری شهر اصفهان است

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه نجات اقتصاد شهر و رونق کسب و کار توجه به زیرساخت های گردشگری شهر اصفهان است و این مهم باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش شورانیوز ، رسول جهانگیری در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر آینده اقتصاد شهر و رونق کسب و کار در گرو توجه ویژه به صنعت سبز یا گردشگری است، اظهار کرد: تنها ظرفیت و یکی از مهم ترین عوامل که می توان در ارتباط با مسائل اقتصادی در شهر و استان اصفهان روی آن سرمایه گذاری کرد، بحث توریسم و گردشگری است.

وی  با بیان اینکه راه نجات اقتصاد شهر و رونق کسب و کار توجه به زیرساخت های گردشگری شهر اصفهان است، اضافه کرد: متولیان امور باید نسبت به ایجاد زیرساخت ها و توسعه آنها مثل حمل و نقل عمومی، احداث هتل و مراکز اقامتی، آموزش نیروهای متخصص در زمینه گردشگری  و توجه ویژه به فرودگاه به عنوان یکی از عوامل اصلی جذب توریسم یا گردشگر که متاسفانه در حال حاضر شرایط مطلوبی را ندارد، همت کنند.

نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین احیاء مسیرهای گردشگری سطح شهر و ارائه تمام خدمات در اینگونه مسیرها مانند سرویس های بهداشتی و سایر خدمات امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه طی سه دهه گذشته نخستین سالی است که در ماه های مهر و آبان وضعیت خوبی از حضور گردشگر در شهر را داریم که معمولا در چنین ماه ها و فصولی عملاً حضور گردشگر کاهش یا متوقف می شد.

جهانگیری با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت های گردشگری جهت رونق بخشی به اقتصاد شهر تاکید کرد: با حمایت از صنعت گردشگری، رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار و همچنین ایجاد شرایط کار را برای افراد جویای کار را به دنبال خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار