رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
  • کد خبر : 1785
  • چاپ خبر : زیرگذر شریعتی بزودی به بهره برداری می رسد

شهردار اهواز، هوشنگ شیرمردی وجمشید سلحشور رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اهواز از پروژه پل زیرگذر شریعتی بازدید کردند.

به گزارش شورانیوز ، سیدخلف موسوی با اشاره به آخرین وضعیت زیرگذر شریعتی گفت: عملیات زیر سازی پروژه تا خیابان کرمی خراط به اتمام رسیده و عملیات جدول گذاری نیز تا دو روز آینده به اتمام      می رسد. عملیات حفاری، احداث چاه و نصب پمپ های مکنده آب جهت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و زیرزمینی نیز در حال انجام است.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده در پروژه زیرگذر شریعتی گفت: جهت اجرای  سایت شماره ۲ این پروژه در رمپ شرقی، بیش از ۱۲۰۰مترمکعب عملیات خاکبرداری زیرعرشه ی دوم و ۲۰۰۰ مترمکعب سرباره ریزی کف پروژه اجرا شد و پس از  آرماتوربندی به حجم ۶۷ تن میلگرد، عملیات بتن ریزی نیز به میزان ۱۰۵۰ مترمکعب صورت گرفت.
شهردار اهواز افزود: با شروع عملیات احداث باند کندرو در امتداد مسیر زیرگذر ضلع جنوبی، ۱۵۰۰ مترمکعب خاکبرداری صورت گرفت و پس از آن نیز عملیات سرباره ریزی به میزان ۱۰۰۰ مترمکعب و  بیس ریزی به حجم ۴۰۰ مترمکعب اجرا شد.
 وی همچنین از اجرای عملیات جدول گذاری  به میزان ۲۰۰۰ مترطول، کفپوش و پیاده روسازی به میزان ۵۰۰ مترمربع و کفپوش آیلند وسط نیز به متراژ ۷۰۰ مترمربع  خبر داد و تصریح کرد: عملیات فوق الذکر ظرف مدت ۵۰ روز انجام شده است.
سیدخلف موسوی در پایان این بازدید از تلاشهای شبانه روزی پرسنل و اکیپهای مستقر در پروژه تشکر و ابراز امیدواری کرد: پل زیرگذر شریعتی بزودی به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار