رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر : 1721
  • چاپ خبر : شهرداری یزد از توسعه فضاهای ورزشی در شهر حمایت کند

یکی از وظایف شهرداریها حمایت از ورزش است، شهرداری یزد از توسعه فضاهای ورزشی در شهر حمایت کند.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، سیدمحمدرضا مدرسی در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه مدیریت شهری باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشد اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در شهر وجود دارد این است که هر کسی می‌خواهد نظر خود را در امور پیاده کنند و کارها تحت نظر وی پیش رود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: ایده و پیشنهاد در فعالیتهای شهری زیاد است ولی متاسفانه این که همه به دنبال پیاده کردن نظر خود هستند، سبب شده که نتوانیم از ایده‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

عضو هیئت رئیسه شواری شهر یزد به توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی در سطح شهر یزد تاکید کرد و گفت: یکی از وظایفی که شهرداری‌ها بر عهده دارند کمک به ورزش است و در این راستا هم سازمانی رسمی تحت عنوان سازمان فرهنگی و ورزشی در شهرداریها وجود دارد.

مدرسی با بیان این مطلب که یکی از مبانی امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در ورزش تجلی پیدا کند، عنوان کرد: اگر شهرداری می‌تواند به صورت مستقیم به بحث ساخت اماکن ورزشی ورود پیدا کند باید این کاررا انجام دهد و در صورتی که از لحاظ مالی توان چنین کاری را ندارد، باید از افرادی که در ساخت فضاهای ورزشی وارد شده و با مشکل برخورده کرده‌اند، حمایت کند.

عضو کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر یزد به کمک شهرداری یزد به ساخت ورزشگاه محمودآباد یزد اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر از ورزشگاه محمودآباد یزد بازدید کنند تا بررسیهای لازم مبنی بر چگونگی کمک به این ورزشگاه انجام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار