رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
  • کد خبر : 1633
  • چاپ خبر : اجرای طرح گذربندی هادی آباد، این منطقه شهری را به رونق می رساند
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین:

اجرای طرح گذربندی هادی آباد، این منطقه شهری را به رونق می رساند

با اجرای طرح گذربندی هادی آباد یکی از گام‌های زیربنایی برای ساماندهی وضع موجود و رونق و توسعه منطقه برداشته‌شده تا هادی آباد برای مردم این منطقه، سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی سودآور شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا، حسین غیاثوند رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون متبوع خود که با موضوع بررسی طرح گذربندی هادی آباد با حضور مدیران مربوطه شهرداری و مشاور طرح برگزار شد، اظهار کرد: یکی از گام‌های زیربنایی برای ساماندهی وضع موجود و رونق منطقه برداشته‌شده تا هادی‌آباد برای مردم این منطقه، سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی سودآور شود.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی و گذربندی هادی‌آباد و بازبینی طرح فاز یک و پایش وضع موجود با جدیت از ماه‌ها قبل در دستور کار کمیسیون شهرسازی قرارگرفته و در آینده نزدیک به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

غیاثوند خاطرنشان کرد: با طرح جدید موضوعی و بلندمدت برای هادی آباد، ضوابط انگیزشی برای مردم و سازندگان فراهم می‌شود و از سوی دیگر با بخش خصوصی مذاکراتی انجام‌شده و آمادگی ورود به اجرای طرح رادارند.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اعلام اینکه با اعضای فنی کمیسیون ماده ۵ مذاکراتی داشته‌ایم، ادامه داد: قصد داریم از ظرفیت کمیسیون ماده ۵ برای تصویب و اجرای طرح بهره ببریم.

وی در رابطه با ویژگی‌های طرح توضیح داد: ایجاد فضای باز شهری و فضای سبز، تأمین سرانه‌های لازم، تراکم‌ها و ضوابط ساخت‌وساز و سرعت در احیای هادی‌آباد برخلاف فاز یک آن و مشارکت مردم در ادامه و پایان یافتن کار، از دیگر ویژگی‌های این طرح است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین در خاتمه گفت: طرح گذربندی هادی آباد دارای پیوست‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و در جلسه صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار