رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
  • کد خبر : 1582
  • چاپ خبر : مشکل محمدطاها مشکل ما است
اعضای شورای کلانشهر رشت:

مشکل محمدطاها مشکل ما است

رییس شورا در دیدار از کودک حادثه دیده در روز عاشورا؛ مشکل محمدطاها مشکل ما است

به گزارش شورانیوز به نقل از روابط عمومی شورای کلانشهر رشت، ظهر امروز اعضای شورای کلانشهر رشت جهت ملاقات کودک حادثه دیده در ظهر عاشورا در بیمارستان ولایت رشت حاضر شدند.
در این ملاقات آقایان مظفر نیکومنش نایب رییس شورا، اسماعیل حاجی پور، سید رضا موسوی روزان، محمد حسین واثق کارگرنیا و عباس صابر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت رییس شورا مسعود کاظمی را همراهی نمودند.
رییس بیمارستان ولایت رشت ضمن ابراز تشکر از حضور اعضای شورای کلانشهر رشت در بیمارستان توضیح داد در چند روز گذشته سوختگی های دیگری نیز به بیمارستان مراجعه کرده اند که بعضا بر اثر سوختگی با آب داغ و سماور بوده ولی مهمترین آن حادثه ای بود که برای محمدطاهای ۷ ساله اتفاق افتاد.
خانم زاهد صفت بیان نمود در قدم اول تلاش ما آرام کردن و آرامش دادن به خانواده محمدطاها بود تا بتوانیم درمان را در بهترین شرایط انجام دهیم. وی روش درمانی این کودک آسیب دیده را بسیار پیشرفته دانسته و اشاره نمود که از به روز ترین روشها جهت درمان محمدطاها استفاده شد.
زاهد صفت در ادامه امکانات بیمارستان را نیز بسیار پیشرفته دانست و بیان داشت امکانات بیمارستان بعضا از امکانات پایتخت کشور نیز بهتر است تا جایی که از استانهای همجوار نیز به این بیمارستان مراجعه میکنند.
حاجی پور عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز پس از جویا شدن وضعیت این کودک از زبان پدرش، طی تماس تلفنی با دکتر اکبری مدیرکل بیمه سلامت خواستار تسریع در درمان و کمک بیمه برای محمد طاها شد.
مسعود کاظمی رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت در دیدار از خانواده محمد طاها تاسف خود را از این حادثه ابراز نمود و هدف حضور اعضای شورا در این ملاقات را همدردی و کمک در جهت درمان این کودک دانست.
مسعود کاظمی این حادثه را دغدغه پارلمان محلی دانست و اشاره نمود با توجه به غنا و پویایی فرهنگ در مردم رشت باید ابتدا امنیت در چنین برنامه هایی را ملاک قرار دهیم و این یک درس برای همه ما میباشد. وی با ابراز تشکر از پرسنل خوب و با تجربه بیمارستان ولایت رشت، نگرانی و دلواپسی خانواده حادثه دیده را امری طبیعی دانست.
وی در پایان خطاب به پدر محمدطاها اظهار نمود مشکل این کودک ۷ ساله مشکل ما و فرزند شما فرزند ما است. ما در کنار شما هستیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار